Nosaukts Latvijas pirmais 'Gada motocikls'
Foto: Publicitātes foto

Par Latvijas vēsturē pirmo "Gada motociklu" 23 spēkratu konkurencē ir kļuvis ražotāja "KTM" modelis "1190 Adventure", ceturtdien preses konferencē Rīgā paziņoja konkursa organizatori.

Kopvērtējuma otrajā vietā ierindojās "MV Agusta Brutale 800 Dragster", bet trešo pozīciju ieguva "BMW S1000R".

Tāpat nosaukti konkursa "Latvijas Gada motocikls 2014" uzvarētāji piecās sekojošās apakškategorijās:

"Labākais tūrisma motocikls" - "BMW K1600GT"

Nosaukts Latvijas pirmais 'Gada motocikls'
Foto: Publicitātes foto

"Labākais piedzīvojumu motocikls" - "BMW R1200GS Adventure"

Nosaukts Latvijas pirmais 'Gada motocikls'
Foto: Publicitātes attēli

"Labākais paaugstināta komforta motocikls" - "Honda CTX 1300"

Nosaukts Latvijas pirmais 'Gada motocikls'
Foto: Publicitātes attēli

"Labākais sporta motocikls" - "MV Agusta F4 1000"

Nosaukts Latvijas pirmais 'Gada motocikls'
Foto: Publicitātes attēli

"Labākais ielas motocikls" - "BMW S1000R"

Nosaukts Latvijas pirmais 'Gada motocikls'
Foto: Publicitātes foto

"Interneta balsojuma simpātija" - "Suzuki V-Storm DL 1000".

Nosaukts Latvijas pirmais 'Gada motocikls'
Foto: Publicitātes attēli

Visus Latvijas dīleru pieteiktos "Latvijas Gada motocikls 2014" kandidātus var apskatīt šeit.

Konkursa gaitā žūrija no maija līdz jūlijam testēja šī gada motociklu modeļus, ko piedāvā "Yamaha", "Harley-Davidson", "Can-Am", BMW, KTM, "MV Agusta", "Suzuki", "Husqvarna" un "Honda", vērtējot tos pēc dažādiem kritērijiem – vadāmība, dinamika, tehniskās novitātes, dizains, piemērotība Latvijas apstākļiem – un subjektīvā "gribu tādu vai nē" skatupunkta. 

Konkursantu sarakstā iekļauti tikai tie motocikli, ko žūrija varēja testēt izmēģinājuma braucienos.

"Konkursa mērķis bija maksimāli objektīvi noskaidrot labāko mototehniku, kas būtu piemērotākā Latvijas patērētājam," skaidro "Latvijas Gada Motocikls" veidotājs un organizators, moto žurnālists Arnis Blodons. 

"Te gan jāatceras, ka motocikls nav nosverams ne kilogramos, ne izmērāms lietderības koeficientos. Izvēle ir un būs sapņu piepildījumu rezultāts. Galvenais, ko iegūst sabiedrība – informācija par motocikliem un braucēju sajūtām. Tas atvieglos katra interesenta izvēli par labu vienam vai otram motocikla zīmolam."

Konkursa "Latvijas Gada motocikls 2014" žūrijas sastāvā ir ne tikai žurnālisti, bet arī tehniskie speciālisti, inženieri un motosportisti. 

Žūrijā bija Oskars Irbītis (vecākais tiesu eksperts, auto moto eksperts), Jānis Rozītis (Stuntfighters.lv), Uģis Spēlmanis ("Tanders.lv"), Aivars Freimanis (MCA), Rolands Cimoška (ekstrēmas braukšanas instruktors), Zane Junga (Nacionālais Amatieru čempionāts, motosportiste), Ģirts Vilnis (motoinstruktors), Leons Kozlovskis (motosportists), Artūrs Priednieks (DBS instruktors, Menas salas TT dalībnieks), Nils Freivalds (MCA pārstāvis LaMSF), kā arī žurnālisti Arnis Blodons ("Motociklisti" LTV7, "Rīga Radio"), Kaspars Bergmanis ("Auto Info"), Valdis Melderis ("Radio Skonto"), Ansis Īvāns ("Delfi"), Ilmārs Līkums ("Top Gear Latvia"), Artis Drēzinš ("Latvijas Avīze"), Pauls Timrots ("Zebra") , Mārtiņš Ziders ("Kas Jauns"), Anrijs Anspoks ("Motopower.lv"), Ģirts Timrots (LNT) un Imants Vīksna ("Neatkarīgā Rīta avīze").

Vairāk informācijas par konkursu var iegūt šeit.

Source

www.DELFI.lv

Tags

Latvijas gada motocikls
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form