Foto: Publicitātes foto

Jaunās paaudzes "Renault Megane RS Trophy-R" modifikācija, kas pamatā paredzēta braukšanai tikai pa sacīkšu trasēm, uzstādījis jaunu rekordu Nirburgringas trasē sērijveida priekšpiedziņas automobiļiem – septiņas minūtes un 40,1 sekunde, kas ir par nepilnām četrām sekundēm ātrāk nekā līdzšinējam rekordistam "Honda Civic Type R".

Jaunais "Renault Megane RS Trophy-R" ir aprīkots ar 1,8 litru turbomotoru, tāpat kā "Megane RS Trophy" versijā. Motors attīsta 300 zirgspēku jaudu un 470 ņūtonmetru griezes momentu. "Trophy-R" modifikācija no standarta "Trophy" versijas atšķiras ar vēl sportiskāku balstiekārtas regulējumu, uzlabotu aerodinamiku un par 130 kilogramiem samazinātu svaru.

"Trophy-R" modifikācijas dinamiskos raksturlielumus autoražotājs pagaidām neatklāj. Atgādinām, ka "Trophy" versija no vietas līdz 100 km/h paātrinās 5,7 sekundēs un maksimāli sasniedz 270 km/h.

Tirdzniecībā "Renault Megane RS Trophy-R" nonāks vēl līdz šī gada beigām. Automobilis tiks izgatavots dažos simtos ierobežotā sērijā. "Trophy-R" modifikācija izstrādāta, "Renault Sport" nodaļai sadarbojoties ar tādām motorsportā pazīstamām kompānijām, kā "Akrapovič", "Brembo", "Bridgestone", "Öhlins" un "Sabelt".

Iepriekšējo Nirburgringas trases rekordu sērijveida priekšpiedziņas automobiļiem uzstādīja "Honda Civic Type R". 320 zirgspēku jaudīgais japāņu hečbeks Nirburgringas trases apli nobrauca septiņās minūtēs un 43,8 sekundēs. No vietas līdz 100 km/h "Honda" sportiskais hečbeks paātrinās 5,7 sekundēs un maksimāli sasniedz 272 km/h.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!