Foto: Publicitātes foto

Pēc visā pasaulē populārā automobiļiem veltītā "BBC" raidsabiedrības raidījuma "Top Gear" speciālā izlaiduma, kurā trīs pazīstamie britu žurnālisti ar veciem universāļiem devās ekspedīcijā uz Āfriku, būtiski pieauga cilvēku interese par lietotiem "Subaru Impreza WRX Wagon" spēkratiem, vēsta "Motors.co.uk".

Pēc raidījuma pirmās daļas lietotu "Subaru Impreza" automobiļu sludinājumu skatījumu skaits Lielbritānijas automobiļu tirdzniecības portālā "Motors.co.uk" pieaudzis par 826%, bet nedēļu pēc tam, kad ēterā nonāca raidījuma otrā un noslēdzošā daļa – par 668%.

Atgādinām, ka aizvadītajās divās nedēļas nogalēs kārtējā "Top Gear" sezona noslēdzās ar speciālizlaidumu divās daļās, kur devās ekspedīcijā uz Āfriku. Producenti katram no raidījuma vadītājiem bija atvēlējuši pusotru tūkstoti sterliņu mārciņu (1235 lati) lietota universāļa iegādei. Džeremijs Klarksons izvēlējās 90. gadu beigu "BMW 528i Touring", Džeims Meijs – "Volvo 850R"; bet Ričards Hamonds – "Subaru Impreza WRX Wagon".

Visi trīs automobiļi sasniedza Āfrikas ekspedīcijas finišu, tomēr "Subaru" izcēlās ar spēju pārvarēt grūti izbraucamus ceļus un palīdzēja no dubļiem izvilkt kolēģu "BMW" un "Volvo". Kā norāda "Motors.co.uk", interese par minēto "BMW" un "Volvo" modeļu universāļu sludinājumiem pēc raidījuma arī pieauga, bet ne būtiski.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!