Foto: Publicitātes attēli

Viens no pasaulē senākajiem autobūves zīmoliem savu individualitāti un raksturu apliecina ar jaunu logotipu un pāršķir jaunu lappusi markas vēsturē. Šonedēļ "Peugeot" ir prezentējis markas jauno logotipu – ģerboni, kas rotāts ar krāšņu lauvas galvu.

Kopš 1850. gada "Peugeot" ir bijuši desmit logotipi, un tos visus rotājusi lauvas emblēma. Tagad vienpadsmito versiju radījusi zīmola globālā dizaina studija "Peugeot Design Lab". Pašreizējo logotipu, ko ieviesa 2010. gadā, bija nepieciešams mainīt, lai izceltu markas pāreju prestižākā tirgus segmentā.

Pēc visaptverošas automobiļu modernizācijas pēdējos 10 gados "Peugeot" ir pārveidojis logotipu, lai tas būtu kopsolī ar strauju tempu uzņēmušajiem kompānijas produktiem. 2021. gada sākumā, piesakot modeļu klāstu, kura priekšgalā būs jaunais "Peugeot 308", ar jaunu interneta vietni un autobūves grupas "Stellantis" izveidi, zvaigznes ir izvietotas jaunā konstelācijā.

"Peugeot" ir zīmols, kas iet līdzi laikam. Pat būdams vienu soli priekšā, tas turpina tiekties pēc inovācijām, paredz izmaiņas patērētāju uzvedībā un paver ceļu jauniem mobilitātes risinājumiem. "Peugeot" ir bijusi visu veidu revolūciju pieredze: industriālās, tehnoloģiskās, politiskās, sociālās, digitālās un tagad arī vides – pārejai uz jaunu enerģiju un nulles emisijas mobilitātei esot tā ilgtspējas stratēģijas centrā. Tas viss veido "Peugeot" DNS.

Pēdējos desmit gados viss produkcijas klāsts ir piedzīvojis virzību augšup. Un, lūk, ko tas nodrošinājis: "Starptautiskā Gada komercautomobiļa" titulu "Peugeot e-Expert" 2021. gadā un "Partner" 2019. gadā, kā arī trīs "Eiropas Gada auto" titulus (2014. gadā – "Peugeot 308", 2017. gadā – "Peugeot 3008"; un 2020. gadā – "Peugeot 208"). Un galvenais – ir radīts pilns elektrificēto automobiļu klāsts gan pasažieru, gan vieglā komerctransporta segmentā.

Jaunais logotips iemieso to, ko "Peugeot" nozīmēja vakar, ko "Peugeot" nozīmē šodien, un ko "Peugeot" nozīmēs rīt. Logotips ar lauvas veidolu vienmēr ir bijis daļa no zīmola. Tas vienmēr ir lepni un pamanāmi reprezentējis "Peugeot" zīmola vērtības.

Ieviešot jauno vizuālo identitāti, "Peugeot" apvieno vēsturi ar ultramoderno. Ar jauno ģerboni "Peugeot" zīmols gatavojas iekarot jaunas zemes un paātrināt starptautisko izaugsmi, eksportējot franču stilu un zinātību, kā arī īpašo eleganci.

Peugeot zīmola pieredze neaprobežojas ar "Peugeot" pārstāvniecībām vai interneta vietnēm, tādēļ zīmols ievieš jaunu dzīvesstila kolekciju – apģērbu, ādas izstrādājumus, modes aksesuārus, elektroniskās ierīces, galda piederumus, īpašu iesaiņojumu, miniatūras u.c., tā ir vesela "Peugeot" pasaule saskaņā ar zīmola jauno identitāti.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!