'Porsche' elektromobilis 'Taycan' diennaktī nobraucis 3425 km
Foto: Publicitātes foto

Pirms pasaules pirmizrādes 4. septembrī izmēģinājumos Nardo trasē Itālijā "Porsche" pirmssērijveida elektromobilis "Taycan" 24 stundās nobrauca 3425 kilometrus. Šī distance aptuveni atbilst attālumam no Nardo līdz Tronheimai Norvēģijā.

Nokaitētajā izmēģinājumu trasē Itālijas dienvidos vidējais ātrums bija no 195 līdz 215 km/h. Pirms izlaišanas tirgū "Taycan" apliecināja tālbraucēja īpašības +42°C maksimālajā gaisa temperatūrā un trases temperatūrā līdz +54°C.

Izmēģinājums tika veikts bez pārtraukumiem, jo "Taycan" prototipam bija jāapstājas, tikai lai ātri uzlādētu akumulatoru un nomainītu braucējus. Komanda sastāvēja no sešiem "Porsche" autovadītājiem - izmēģinātājiem. Kvalitātes nodrošināšanas pārbaude norisinājās izturības un karsta klimata testa ietvaros.

"Taycan" ir pirmais pilnīgi elektriskais sērijveida automobilis ar 800 voltu sistēmas spriegumu. Šī tehnoloģija ir palīdzējusi "919 Hybrid" trīs reizes pēc kārtas uzvarēt Lemānas 24 stundu sacīkstēs un tagad ienāk sērijveida ražošanā.

800 voltu tehnoloģija nodrošina nemainīgi augstu veiktspēju, saīsina uzlādes laiku un samazina kabeļu masu un iesaiņojuma apjomu. Izturības pārbaudes braucienā Nardo tehniskajā centrā tika izmantotas "Porsche Engineering Group GmbH" 800 voltu lieljaudas uzlādes stacijas.

Nardo izcilību apliecināja arī "Taycan" sarežģītā termoregulācija. Termoregulācijas pamatā ir ļoti efektīva, intelektiska augstsprieguma komponentu dzeses un apsildes sistēma. Tā nepieļauj iespējamos elektroenerģijas zudumus pārmērīgas siltuma izdalīšanās dēļ un nodrošina, ka tad, kad automobilis ierodas uzlādes stacijā, tiek sasniegta visefektīvākajam uzlādes procesam optimāla temperatūra.

Iespaidīga ir ne tikai jaunā "Porsche Taycan" izturība. Tā elektriskā piedziņa ir izstrādāta tā, ka var nodrošināt pilnu jaudu pat pēc vairākiem paātrinājumiem ar īsu intervālu. Jūlija beigās pirmssērijveida automobilis lidlaukā paātrinājās no vietas līdz 200 km/h vismaz 26 reizes pēc kārtas. Paātrinājums braucienos, kuros tika uzņemts laiks, nesasniedza pat 10 sekundes. Atšķirība starp ātrāko un lēnāko paātrinājuma braucienu bija 0,8 sekundes.

Source

DELFI Auto

Tags

Lemāna Porsche
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form