'Porsche Ventures' iegulda 'virtuālo influenceru' izstrādes uzņēmumā 'iMaker'
Foto: Publicitātes foto

Stiprinot izpratni par jaunākās paaudzes patērētāju kultūru un tendencēm, "Porsche Ventures" iegulda tehnoloģiju kompānijā "iMaker", kas ir vadošais Ķīnas "virtuālo influenceru" un digitālo ekosistēmu izstrādātājs, teikts uzņēmuma paziņojumā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Autoražotāja stratēģiskais mērķis ir līdztekus turpināt ieguldījumus jaunu lietotņu izstrādē savam digitālajam saturam. Šī ir būtiska stratēģiskā investīcija, kuras nozīme pārsniedz autobūves nozares robežas.

"Porsche Ventures" un "iMaker" sadarbojas kopš 2020. gada. Partneri plāno izstrādāt jaunu digitālo ekosistēmu, kas paplašinās un bagātinās klientu digitālo pieredzi "Porsche" automašīnās. Jaunās digitālās iespējas un "in-car" lietotnēm paredzēto tehnoloģiju veido, īpaši koncentrējoties uz komunikācijas un mijiedarbības iespējām ar jaunajām paaudzēm, izmantojot digitālu saturu un "virtuālos influencerus".

"Virtuālie influenceri" ir tēli un avatāri, kas izstrādāti ar inovatīvas animācijas programmatūras palīdzību. Tiem ir reālistiskas sejas grimases un ķermeņa kustības, kā arī tie ir ļoti līdzīgi īstiem cilvēkiem. Āzijā "virtuālos influencerus" arvien plašāk izmanto mūzikas industrijā – koncertu laikā, sociālo mediju platformās un korporatīvajā komunikācijā.

"Savā tradicionālajā sporta auto ražotāja lomā "Porsche" ir vienmēr bijis pārmaiņu un inovāciju virzītājspēks. Mēs vēlamies palikt autobūves industrijas priekšgalā arī, iekļaujoties digitālajā laikmetā. Šīs "Porsche Ventures" investīcijas ir svarīgs solis mūsu digitālās stratēģijas īstenošanā un paplašinātas partnerības sākums ar "iMaker"," atklāj "Porsche China" prezidents un izpilddirektors Jenss Putfarkens.

Stratēģisku investīciju veidošana "iMaker" ir nozīmīgs "Porsche" solis, lai izvērstu savu digitālo produktu, pakalpojumu portfeli un paātrinātu uzņēmuma digitālo transformāciju. Nākotnē "Porsche" sadarbosies ar "iMaker" arī digitālo lietotņu scenāriju un "in-vehicle" ekosistēmu jomās. Tā automašīnas padarīs par būtisku patērētāja digitālās dzīves un izklaides sastāvdaļu, vienlaikus ar ērtu un raitu pieredzi nodrošinot klientiem labākus braucienus.

"Mēs ceram sniegt daudzveidīgu digitālo saturu un tehnisko atbalstu katrai spīdošajai idejai, tā rodot atbilstošus risinājumus un ļaujot tiem piepildīties iespējami labākajā formā. Izstrādātājs atbalstīs "Porsche" autobūves industrijai atbilstoša digitālā satura radīšanu un ieviešanu," uzsver "iMaker" dibinātāja Sja Bina.

Tehnoloģiju kompānija tika dibināta 2019. gada beigās un pēdējā gada laikā ir kumulatīvi noslēgusi četrus finansējuma posmus sadarbībā ar vairākiem investoriem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Ķīna Porsche
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form