Foto: Publicitātes foto

"Faurecia" un "Groupe Renault" informē par lēmumu nodibināt sadarbību ar mērķi attīstīt ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas, kuras būs paredzētas ar ūdeņradi darbināmam vieglajam komerctransportam.

Sākot ar 2021. gada beigām, "Faurecia" nodrošinās ūdeņraža uzglabāšanas sistēmas pirmajam vieglo kravas automobiļu parkam. Šīs sistēmas tiks izstrādātas un ražotas uzņēmuma globālajā ekspertīzes centrā Bavansā, Francijā. Palielinoties apjomam, ražošana tiks paplašināta un daļu no tās nodrošinās "Faurecia" jaunā ūdeņraža uzglabāšanas sistēmām paredzētā rūpnīca, kura tiek būvēta Allenjoie, Francijā.

"Faurecia Clean Mobility" izpilddirektora vietnieks Matiass Mīdreihs norādīja, ka "šī partnerība lieliski atspoguļo mūsu kopējo vīziju par to, kā paplašināt ūdeņraža izmantošanu, jo tas ir enerģētiskas pārejas stūrakmens, kā arī ideāls risinājums bezemisiju mobilitātes sasniegšanai. Paredzēts, ka līdz 2030. gadam ar kurināmā elementiem darbināmu elektromobiļu tehnoloģija kļūs arvien nozīmīgāka spēka piedziņas bloku klāstā, tādēļ Faurecia iegulda ievērojamus resursus, lai paātrinātu šīs tehnoloģijas ieviešanu".

"Groupe Renault" inženierijas nodaļas izpilddirektora vietnieks Žils le Borņē piebilda, ka "šī sadarbība ūdeņraža uzglabāšanas sistēmu jomā ir iekļauta mūsu stratēģijā, kuras mērķis ir piedāvāt tirgum gatavus ūdeņraža risinājumus vieglajam komerctransportam un beigu beigās nodrošināt 30% no šīs strauji augošās tirgus daļas Eiropā. Tā atbalsta mūsu un mūsu partnera "Plug Power" kopīgo mērķi veidot unikālu, kompleksu, ekoloģisku ūdeņraža un kurināmā elementu vērtību ķēdi, kā arī Francijā attīstīt aktivitātes, kas rada pievienotu vērtību".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!