Foto: Publicitātes foto

Ceturtdien, 2. novembrī, Rīgā, Skanstes ielā 33, tiks atklāts atjaunotais "Volvo" autosalons. Autocentra atjaunošanā ieguldītais investīciju apjoms sasniedz 870 000 eiro.

"Mūsu mērķis ir būt starp trīs pārdotākajiem "premium" klases auto zīmoliem Latvijā," uzsver "Mūsa Motors Rīga" direktors, "Volvo" zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

"Volvo" rūpnīcas plāns paredz, ka līdz 2020. gadam atbilstoši jaunajiem "Volvo" standartiem (Volvo Retail Experience) tiks pilnībā pārveidoti "Volvo Cars" autosaloni visā pasaulē. Latvija ir viena no pirmajām, kas realizē jauno konceptu.

Atjaunotajā "Volvo" salonā tiks veikta tikai jaunākās markas "Volvo" automašīnu tirdzniecība, rezerves daļu un aksesuāru tirdzniecība, kā arī nodrošināts serviss atbilstoši jaunajam VPS (Volvo personal service) standartam.

Kā uzsver Ozoliņš, pēdējo gadu laikā "Volvo" zīmols būtiski mainās, attiecīgi līdzi ir jāmainās arī klientu apkalpošanas videi, paradumiem, sajūtām un pieredzei, ko klients gūst, apmeklējot salonu. Vēlme nodrošināt klientiem jaunākos kvalitātes standartus, kādi ir pieejami, arī pārvietojoties "Volvo" automašīnās, kalpoja par iemeslu jaunā autosalona izveidei.

""Volvo Cars" viennozīmīgi ir "premium" klases zīmols, kas ir nopietns konkurents vācu "premium" auto zīmoliem. Nešaubīgi, "Volvo" kā skandināvu zīmolam ir citāda izpratne par greznību, jo līdztekus izcilas kvalitātes dizainam, klientu pieredzei un braukšanas dinamikai netiek aizmirstas rūpes par dabu un "Volvo" leģendāro pieeju drošības risinājumiem," skaidro "Volvo" zīmola pārstāvis Latvijā.

"Jau šobrīd "Volvo" rūpnīca ir paziņojusi, ka neviens autovadītājs neies bojā vai nopietni necietīs, sākot ar 2020. gadu "Volvo" ražotās automašīnās. Diez vai vēl kāds cits autoražotājs būtu gatavs nākt klajā ar tikpat skaļu paziņojumu," akcentē "Mūsa Motors Rīga" direktors.

"Pieprasījums pēc "Volvo" automobiļiem kāpj. Ja kopējais automašīnu tirgus Latvijā neuzrāda izaugsmi, tad, salīdzinot ar 2016. gadu, jaunu "Volvo" automašīnu pārdošanas apjoms ir palielinājies par 13%. Protams, pieaugums ir vērojams arī pārējiem "premium" zīmoliem. Tomēr pozitīvie rādītāji apliecina tikai to, ka pircēji ir ne tikai kļuvuši prasīgāki un labāk informēti par produkta īpašībām, bet arī spēj novērtēt zīmola kvalitāti, šajā gadījumā nobalsojot par labu "Volvo" zīmolam," informē "Mūsa Motors Rīga" direktors, "Volvo" zīmola pārstāvis Latvijā Roberts Ozoliņš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!