Foto: DELFI

Tirdzniecībā Latvijā nonācis jaunās paaudzes "Hyundai i20" modelis. Mazais hečbeks medijiem tika parādīts trešdien SIA "Skandi Motors" auto salonā. Jaunā "Hyundai i20" cena Latvijā ir no 11 490 eiro, bet ar dīzeļmotoru – no 13 990 eiro.

Pirmās paaudzes "i20" kļuva par vienu no pirktākajiem "Hyundai" modeļiem Eiropā. Jaunās paaudzes "Hyundai i20" ir projektēts un izgatavots, koncentrējoties uz Eiropas auto tirgus vēlmēm un vajadzībām. Jaunais modelis būs pieejams kādā no trim komplektācijām – "Classic", "Comfort" un "Style".

Salīdzinot ar priekšteci, jaunais "i20" kļuvis garāks, zemāks un platāks. Pateicoties palielinātajiem gabarītiem, pagarinātajai riteņu bāzei (2570 mm) un ergonomiskajam salonam, "Hyundai i20" ir kļuvis par vienu no ietilpīgākajiem modeļiem savā klasē.

Palielinātās pasažieru kabīnes dēļ bagāžnieks nav ticis upurēts, tā tilpums ir 301 litrs. Nepieciešamības gadījumā aizmugurējā sēdekļa atzveltni var nolocīt uz priekšu un izveidot automobilī lielu bagāžas telpu ar līdzenu grīdu vienā līmenī, tādejādi bagāžas nodalījuma ietilpība palielinās līdz pat 1017 litriem.

Jaunā "Hyundai i20" bāzes komplektācijā ietilpst gaisa kondicionētājs, audio sistēma ar radio un MP3 atskaņotāju, apsildāma stūre ar ādas apdari, regulējama priekšējo sēdekļu apsilde un vadītāja sēdeklis ar regulējamu augstumu.

"Comfort" komplektācijas gadījumā bāzes komplektācija tiek papildināta ar sistēmu, kas brīdina par izbraukšanu no kustības joslas, LED dienas gaitas lukturiem, pagrieziena lukturiem, aizmugures sensoriem auto novietošanai stāvvietā un kruīzkontroli.

Komplektācijas visaugstākā līmeņa "Style" gadījumā automobilis papildus "Comfort" aprīkojumam iegūst 16 collu lietos diskus, sensorus auto novietošanai stāvvietā gan priekšā, gan aizmugurē, automātisku klimata kontroles sistēmu, LED aizmugurējos lukturus un lietus sensoru.

Spēka agregātu klāstu pārstāv divi benzīna dzinēji. Salīdzinot ar iepriekšējiem modeļiem, dzinēji ir pamatīgi pilnveidoti, tādejādi uzlabojot degvielas patēriņu un kaitīgo izmešu daudzumu, kā arī nodrošinot visu esošo spēka agregātu atbilstību "Euro 6" standarta vides prasībām izmešu tīrības ziņā.

Četru cilindru benzīna dzinējs ar 1,2 l tilpumu nodrošina 75 ZS jaudu, un tas sajūgts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Vēl pieejams četru cilindru spēka agregāts ar 1,4 litru tilpumu, kura jauda ir 100 ZS. Šis benzīna dzinējs ir pieejams gan ar sešpakāpju manuālo, gan ar automātisko pārnesumkārbu.

Jaunajai "Hyundai i20" paaudzei tiek piedāvāts arī dīzeļdzinējs ar 1,1 litra tilpumu un 75 ZS jaudu, kas pieejams kopā ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.

Pirmie jaunā "Hyundai i20" automobiļi pircējiem tiks nodoti jau maijā.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!