Foto: Publicitātes attēli

"Toyota" Eiropā ievieš savu jauno zīmola dizainu, kas ietver pārveidotu zīmola logotipu un rakstību. Tas ieskandina jaunu ēru, kurā "Toyota" no automobiļu ražošanas uzņēmuma pakāpeniski kļūst par mobilitātes uzņēmumu, paziņojusi japāņu kompānija.

Jaunā dizaina valoda veidota ap pastāvīgi daudzveidīgo klientu bāzi, kas pievienojas zīmolam, jo meklē aizvien plašāku mobilitātes produktu un pakalpojumu klāstu. Vienotā dizaina valoda būs sastopama it visās digitālajās un fiziskajās saskarsmes formās.

Jaunās vizuālās identitātes virzītājs ir tiekšanās pēc vienkāršības, un to veido četri pamatprincipi. Tie ir: tālredzīga domāšana, spēja viegli iekļauties mobilajā vidē, augstas kvalitātes sajūta un konsekvence visās biznesa vienībās un apakšzīmolos.

"Toyota" jaunajā zīmola logotipā emblēma ir "attīrīta" līdz vienkāršam 2D dizainam, un to vairs nepapildina "Toyota" nosaukums rakstītā formā, jo emblēma pati par sevi ir ļoti labi pazīstama visā Eiropā.

Jaunā dizaina vēstījums ir "vienkāršība", "caurspīdība" un "mūsdienīgums", un tas ir pielāgots digitālajai telpai, taču vienlīdz teicami saglabā efektivitāti arī fiziskajā pasaulē. Jaunais logotips tiks izmantots pilnīgi visos saskarsmes punktos, kamēr pašreizējais logotips aizvien būs redzams uz automobiļiem.

Jaunā vizuālā identitāte ir paredzēta lietošanai kā tiešsaistē, tā arī bezsaistē. Tā ir solis tuvāk digitālajai gatavībai laikā, kad uzņēmums izvērš tiešsaistes mazumtirdzniecību Eiropā.

Jaunais logotips arī stiprina skaidrību un konsekvenci dažādās "Toyota" biznesa sfērās, tai skaitā nosaukumu veidošanā. Piemēram, mazlietoto auto segmentā "Toyota Plus" tagad kļūs par "Toyota Approved Used".

"Dizains tika pārveidots, lai mēs vēl labāk saprastos ar klientiem visdažādākajos saskares brīžos, un to viņi pirmo reizi piedzīvos jaunā, inovatīvā pilsētas auto, ceturtās paaudzes "Yaris Hybrid" iznākšanas brīdī," sacīja Didjē Gambārs, "Toyota Motor Europe" pārdošanas, mārketinga un klientu pieredzes viceprezidents.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!