Foto: Publicitātes attēli

Lai uzsvērtu humora spēku, 20. septembrī Rīgas cirkā notiks 6. "Baltijas zīmolu forums". Foruma paneļdiskusijās un lekcijās piedalīsies dažādu valstu zīmolu eksperti un nozares līderi, kas dalīsies zināšanās un pieredzē.

Pasākuma ietvaros notiks arī apbalvošanas ceremonija, kurā tiks sveikti izcilākie Baltijas zīmoli dažādās kategorijās. Atzīmējot Baltijas zīmolu topa 20. gadadienu, pasākumā uzstāsies viena no ikoniskākajām mūzikas grupām Baltijā, kuras nosaukums netiek atklāts.

Sestais gadskārtējais "Baltijas zīmolu forums" gatavojas ļoti nopietni uztvert nenopietnību, galveno uzmanību veltot humoram un izklaidei kā vienam no spēcīgākajiem mārketinga un zīmola veidošanas instrumentiem. Neraugoties uz to, ka daudzi vietējie un globālie pētījumi apliecina humora spēku, pēdējā desmitgadē tas dīvainā kārtā mārketinga komunikācijā tiek izmantots visai reti. Taču humors ne tikai uzjautrina, bet arī veicina pārdošanas apjomu pieaugumu, un ir pienācis laiks atklāt un no jauna likt lietā tā spēku.

Forumā uzstāsies dažādi eksperti. Galveno oratoru vidū būs Pedijs Gilmors, zīmolu humora konsultāciju uzņēmuma "Studio Gilmore" izpilddirektors un dibinātājs, kā arī viens no Eiropas labākajiem humora konsultantiem. Forumā uzstāsies arī Salma Gaja Tophama, "Oatly" – zīmola, kas izslavēts ar savu drosmīgo un asprātīgo pieeju, redakcionālā satura producente. Uz skatuves kāps arī Magnuss Magnusons, radošais direktors, kurš ir veidojis dažas no ikoniskākākajām Islandes tūrisma kampaņām, kas ir iemantojušas globālu nozares ekspertu atzinību un veicinājušas tūrisma pieaugumu.

Pasākuma dalībnieki varēs arī gūt ieskatu un aizgūt pieredzi no veiksmīgākajiem Baltijas zīmoliem, kas humoru un izklaidi ir efektīvi izmantojuši sava zīmola un biznesa izaugsmē. Mediju un mārketinga ekspertu grupa apspriedīs efektīvākos veidus, kā ar zīmola saturu sasniegt un piesaistīt patērētājus.

Tāpat kā iepriekšējos gados, "Baltijas zīmolu foruma" ietvaros notiks arī Baltijas zīmolu topa apbalvošanas ceremonija, kurā zīmoli tiks apbalvoti dažādās kategorijās, piemēram, mīlētākie, zaļākie, cilvēcīgākie, visstraujāk augošie, u.c. Šogad pētījumā ieviesta arī jauna kategorija, pirmo reizi vērtējot un godinot asprātīgākos zīmolus Baltijā. Rezultāti tiks noteikti, pamatojoties uz "Brand Capital" pētījumu, kas ir plašākais zīmolu uztveres un dzīvesveida pētījums Baltijā, ko veic pētījumu uzņēmums "Norstat" un kurā piedalās vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāji. Jau 20 gadu garumā pētījums apkopo datus par aptuveni 600 zīmoliem un ap 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi.

Forumu rīko "Magic", OMD un "Norstat".

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!