Foto: Shutterstock

Trešdien kādu laiku nebija pieejama ēdiena un citu preču piegādes platformas "Bolt Food", novēroja portāls "Delfi".

Lietotne neļāva veikt pasūtījumus rādot, ka visu tirgotāju un ēdinātāju piegādes būs pieejamas tikai rīt.

"Bolt Food" vadītājs Latvijā Kristaps Purvinskis portālam "Delfi" apliecināja, ka lietotne dienas pirmajā pusē piedzīvoja tehniskas problēmas. "Mūsu komanda aktīvi strādāja pie problēmas risināšanas, un šobrīd lietotne ir atgriezusies pilnvērtīgā darbībā un turpina sniegt ēdiena piegādes pakalpojumus. Atvainojamies mūsu klientiem, partnerkurjeriem un restorāniem par sagādātajām neērtībām," sacīja Purvinskis.

Ar līdzīgu problēmu saskārušies arī "Bolt Food" lietotāji Igaunijā. "Bolt Food" portālam "rus.delfi.ee" atzina, ka lietotnei bijušas tehniskas problēmas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!