Foto: Shutterstock

Daļa interneta mazumtirdzniecības kompānijas "Asos" klientu saņēmuši e-pastu no kompānijas, kurā teikts, ka viņiem ir salīdzinoši augsts preču atgriešanas rādītājs, tādēļ viņiem tiek piemērota papildu maksa, raksta "BBC".

Šiem klientiem, sūtot atpakaļ preci un kompānijai veicot atmaksu, tiks iekasētas 3,95 Lielbritānijas mārciņas (4,68 eiro), ja viņu paturēto preču vērtība būs mazāka par 40 mārciņām (47 eiro).

"Asos" gan nav sīkāk paskaidrojis, cik liels skaitās "augsts atgriešanas rādītājs", taču apgalvojis, ka lielākajai daļai klientu nekas nemainīsies.

  • Apģērbu un apavu interneta tirdzniecība pēdējos gados piedzīvojusi galvu reibinošu izaugsmi, taču popularitātes pieaugumam līdzi nākušas savas problēmas – impulsīvi iegādātās preces gūzmām tiek sūtītas atpakaļ, un tas sāk radīt problēmas tirgotājiem. Lai liktu pircējiem vairāk pārdomāt pirkumus, vairākas starptautiskās apģērbu tirdzniecības kompānijas paziņojušas, ka ievieš komisijas maksu par pirkumu atgriešanu. Par to plašāk: Apģērbu interneta veikali sāk iekasēt naudu par preču atgriešanu – vai arī Latvijas pircējiem būs jāmaksā?

"Mēs veicam šīs izmaiņas, lai varētu turpināt piedāvāt bezmaksas atgriešanas iespēju visiem mūsu klientiem," portālam "BBC" komentējuši "Asos" pārstāvji.

"Papildu maksa tiek piemērota nelielai grupai Lielbritānijas klientu, kuriem ir salīdzinoši augsts atgriezto preču rādītājs, un kuru iepirkšanās paradumi padara bezmaksas atgriešanas piedāvājumu neilgtspējīgu. Tomēr arī viņi aizvien varēs bez maksas atgriezt preces, ja atpakaļ neatsūtīto preču vērtība pārsniegs 40 mārciņas.

Mazumtirgotājs sacīja, ka klienti, kas reģistrējušies "Asos Premier", preces varēs sūtīt atpakaļ bez maksas, ja paturēs vismaz 15 mārciņu vērtu pasūtījumu.

Šāds slieksnis šogad ieviests "Asos" klientiem vairākās valstīs – Francijā, Vācijā un ASV.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!