Foto: DELFI

Piektdien, 20. septembrī, jaudīgākajā un plaši apmeklētajā mārketinga nozares pasākumā "Baltic Brand Forum" paziņoti Baltijas zīmolu topa 2024. gada laureāti, kas tika noskaidroti "Brand Capital" pētījumā, ko veica pētījumu eksperti "Norstat", aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju. Par vietām kādā no septiņām kategorijām šogad Baltijā sacentās kopumā 646 zīmoli, bet finālā iekļuva tikai labākie no visas Baltijas.

Šis ir jau ceturtais gads, kad "Delfi" zīmols atzīts par mīlētāko mediju zīmolu gan Latvijā, gan Baltijā, par ko "Delfi" patiesi pateicas visiem saviem lasītājiem un skatītājiem! Ar visiem "Delfi" apbalvojumiem iespējams iepazīties te.

"Baltic Brand Forum" 2024. gada kategorijas un uzvarētāji Baltijas mērogā:

  • Mīlētākais vietējo ražotāju zīmols – "Kārums"

  • Straujāk augošais zīmols – "Circle K"

  • Zaļākais zīmols – "Madara Cosmetics"

  • Cilvēcīgākais zīmols – "Swedbank"

  • Mīlētākais mediju zīmols – "Delfi"

  • Izklaidējošākais zīmols – "Tele2"

  • Mīlētākais zīmols – "Swedbank"

"Baltic Brand Forum" 2024. gada Latvijas uzvarētāji:

  • Mīlētākais vietējo ražotāju zīmols – "Kārums"

  • Straujāk augošais zīmols – "Neste"

  • Zaļākais zīmols – "Latvijas valsts meži"

  • Cilvēcīgākais zīmols – "Swedbank"

  • Mīlētākais mediju zīmols – "Delfi"

  • Izklaidējošākais zīmols – "Rīgas cirks"

  • Mīlētākais zīmols – "Swedbank"

Andris Rubīns, "Baltic Brand Forum" līdzdibinātājs un reklāmas aģentūras "Magic" vadītājs, uzsvēra foruma nozīmību: ""Brand Capital" zīmolu un dzīvesstila pētījums, kas norisinās jau 20 gadus, ir svarīgs gan antropologiem, gan uzņēmumiem. Tas sniedz būtiskas atziņas par zīmolu uztveri un palīdz mums izprast tirgus tendences, tādējādi optimizējot komunikāciju ar mūsu patērētājiem. Esam patiesi priecīgi, ka šī gada forums tika apmeklēts tik kuplā skaitā, sākot no zīmolu pārstāvjiem līdz influenceriem un mārketinga entuziastiem, tādēļ gaidīsim visus interesentus jau nākamgad Viļņā."

Šī gada "Baltic Brand Forum" bija īpašs ne tikai ar atzītu nozares speciālistu pulcēšanos, bet arī ar pasākuma saturisko daudzveidību. Forumā norisinājās paneļdiskusijas, bija ekspertu prezentācijas par humora nozīmi mārketingā un starptautisko profesionāļu pieredzes stāsti. Svinot "Brand Capital" 20 gadu jubileju, pasākumu izcēla arī īpaša izklaides programma, kurā uzstājās komiķi, cirka mākslinieki un leģendārā Baltijas grupa "Prāta Vētra".

Pilnais zīmolu topu saraksts pēc apbalvošanas ceremonijas pieejams "balticbrands.eu".

Pasākumu rīko "Magic", OMD un "Norstat".

"Brand Capital" patlaban ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums. Tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā "Latvijas Zīmolu topa" izveidē, bet kopš 2013. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā. Nodrošinot datu reprezentativitāti, pētījumu veic "Norstat", kas ir viens no vadošajiem un lielākajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā.

2024. gadā "Brand Capital" pētījumā apkopoti dati par aptuveni 600 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi pret zīmoliem.

"Baltic Brand Forum" norisinās kopš 2019. gada. To organizē "Magic", OMD un "Norstat". Foruma centrālais notikums ir Baltijas valstu iedzīvotāju iecienītāko zīmolu apbalvošana dažādās kategorijās atbilstoši "Brand Capital" pētījuma datiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!