Foto: Publicitātes/Mārtiņš Strazdiņš
Nepilnu trīs mēnešu laikā, kopš ziedojumu straumēšanas platformas "Stopify" pieteikšanas, to abonējuši vairāk nekā 5400 cilvēki no 45 valstīm. Kopā izdevies savākt jau vairāk nekā 200 tūkst. eiro un nosūtīt pirmās palīdzības kravas uz frontes līniju, ziņo tās izveidotāji.

Ukrainas armijas 72. mehanizētās brigādes karavīri Ukrainas austrumos saņēma kvadriciklus, termovizorus, nakts redzamības monokļus, taktiskos cimdus, brilles un dronu. Citas apakšvienības – strāvas ģeneratorus un silto ziemas apģērbu. Pēdējā sūtījumā, kas nupat nonācis 49. kājnieku bataljonā "Карпатська Січ", bija pikaps, kvadricikls, dīzeļģeneratori, droni, taktiskais aprīkojums un daudz citu Ukrainas armijai nepieciešamu lietu.

"Delfi bizness" jau vēstīja, ka, vēloties atbalstīt Ukrainu, domubiedru grupa sadarbībā ar "Ziedot.lv" un Ukrainas vēstniecību Latvijā radījusi straumēšanas servisu nelieliem, bet regulāriem ziedojumiem ikmēneša abonementa formātā, lai palīdzētu nodrošināt Ukrainas armijas akūtās ikdienas vajadzības ziemas apstākļos un palīdzētu ātrāk izbeigt Krievijas sākto karu.

Trīs komunikācijas nozares profesionāļi un labi draugi – Māris Upenieks, Mārcis Miķelsons-Germs un Miks Miķelsons – saprata, ka nevar palikt malā kā pasīvi ziņu seriāla vērotāji. No pamatdarba brīvajā laikā viņi sāka darbu pie idejas, kuras aizmetņi radās jau kara sākumā, un tapa "Stopify". Projekta idejas autors un radošais direktors ir Māris Upenieks, izstrādātājs – digitālā aģentūra "Cube", stratēģiskie partneri – "Ziedot.lv" un Ukrainas vēstniecība Latvijā.

Upenieks atzīst, ka ir atguvis ticību cilvēcei. "Mūs atbalstīja visi lielākie digitālo ekrānu operatori, palīdzot sarūpēt ekspozīcijas arī Viļņā un Tallinā. Tāpat palīdzēja dažādi mediji, valodu tulki, influenceri un citi komunikācijas speciālisti. Bez viņiem tas viss nebūtu bijis iespējams," viņš saka.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!