Foto: Publicitātes foto

Šobrīd ir problēmas autentificēties ar elektroniskās identifikācijas un parakstīšanās rīku "Smart-ID", apliecināja "Swedbank" pārstāvis Jānis Krops.

Viņš uzsvēra, ka no "Swedbank" puses internetbankas darbība nav traucēta, tomēr pašreiz tai nav iespējams pieslēgties, izmantojot "Smart-ID".

Vienlaikus citi autentifikācijas rīki, piemēram, biometrija mobilajā lietotnē, strādā bez problēmām. Tāda pati situācija ir "Seb" bankas klientiem – novērotas problēmas ar "Smart-ID", bet ar citiem rīkiem ir iespējams autentificēties.

"Smart-ID" izstrādātāja "SK ID Solutions" Latvijas filiāles un biznesa attiecību vadītāja Sanita Meijere "Delfi Bizness" apliecina, ka ceturtdien kopš plkst.9.31 ir traucēta "Smart-ID" lietošana. Šobrīd norit apstākļu izmeklēšana, bet ir aizdomas, ka darbības traucējumi saistīti ar kiberuzbrukumu.

Ap plkst. 11 rīka darbība tika atjaunota, bet vēl joprojām novērojami traucējumi. "Aktīvi strādājam, lai pēc iespējas ātrāk atjaunotu rīka darbību pilnā funkcionalitātē," uzsver Meijere.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!