"Budweiser" alus ražotājs "Anheuser-Busch InBev" par sava sīvākā konkurenta "SabMiller" akcijām piedāvājis 104 miljardus ASV dolāru, vēsta "Bloomberg".

Jau ziņots, ka divi pasaules lielākie alus ražotāji – "Anheuser-Busch InBev" un "SabMiller" – tuvākajā laikā gatavojas paziņot par apvienošanos. Kā norāda "Bloomberg", kompānijas ilgstoši nav spējušas vienoties par kapitāldaļu pārdošanas cenu.

Tagad, kā norāda "Bloomberg", "Anheuser-Busch InBev" izteicis jau trešo piedāvājumu kopumā par "SabMiller" akcijām solot 104 miljardus ASV dolāru.'

Ja vienošanās tiks panākta, tad tas būs vērienīgākais kompāniju apvienošanās darījums 2015. gada laikā, atgādina "Bloomberg".

Briselē bāzētā multinacionālā kompānija "Anheuser-Busch InBev" pazīstama ar zīmoliem "Budweiser", "Stella Artois", "Corona", "Beck's" un "Leffe", savukārt Londonā bāzētā "SabMiller" populārākie zīmoli ir "Velkopopovicky Kozel", "Miller" un "Pilsner Urquell".

Читайте нас там, где удобно: Facebook Telegram Instagram !