“220.lv marketplace” pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols
Foto: Publicitātes foto
Lai šodien attīstītos un augtu e-komercijas nozarē, uzņēmējiem ir jāsper drosmīgi soļi un jāiet jaunos tirgos. Līdz šim tas veiksmīgi ir izdevies kaimiņvalstu tirgos, tomēr ar Baltijas valstu tirgu biznesa iespēju stāsts nebeidzas. Cik viegli ir ieiet Somijas tirgū un, vai mūsu uzņēmēji tajā var izturēt konkurenci un pircēju prasības?

E-komercija pēc pandēmijas laikā piedzīvotā straujā kāpuma teju 40% apmērā, nu ir atgriezusies ikdienas attīstības tempā ar mēreni stabilu ikgadējo izaugsmi vidēji 20% robežās gadā.

Latvija ir maza valsts ar šauru tirgu, līdz ar to uzņēmējiem ir jādomā par darbības paplašināšanu ārvalstīs. Īpaši svarīgi tas ir šobrīd, kad visā pasaulē un Eiropā novērojama ekonomikas bremzēšanās, līdz ar to nākamais attīstības lēciens ir meklējams citos tirgos un, ja uzņēmējam ir vēlēšanās augt, darīt, kā līdz šim, vairs nevar. Ir jāmeklē jaunas iespējas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!