E-komercija pēc pandēmijas laikā piedzīvotā straujā kāpuma teju 40% apmērā, nu ir atgriezusies ikdienas attīstības tempā ar mēreni stabilu ikgadējo izaugsmi vidēji 20% robežās gadā.
Latvija ir maza valsts ar šauru tirgu, līdz ar to uzņēmējiem ir jādomā par darbības paplašināšanu ārvalstīs. Īpaši svarīgi tas ir šobrīd, kad visā pasaulē un Eiropā novērojama ekonomikas bremzēšanās, līdz ar to nākamais attīstības lēciens ir meklējams citos tirgos un, ja uzņēmējam ir vēlēšanās augt, darīt, kā līdz šim, vairs nevar. Ir jāmeklē jaunas iespējas.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit