Foto: Publicitātes foto

Reaģējot uz klientu pieprasījumu un paradumu maiņu, sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums "Omniva" turpina investēt jaunu pakalpojumu attīstībā un šobrīd ieviesis iespēju ikvienam no pakomāta nosūtīt sūtījumu uz 237 galamērķiem visā pasaulē.

"Omniva" dati liecina, ka Latvijā pieprasījums pēc starptautisko sūtījumu pakalpojumiem arvien pieaug un šādu iespēju labprāt izmanto gan e-komercijas jomā strādājošie uzņēmumi, gan arī privātpersonas – pēdējā gada laikā 16% Latvijas iedzīvotāju ir nosūtījuši paciņu uz ārvalstīm. Visbiežāk uz ārvalstīm tiek sūtītas drēbes, aksesuāri, kosmētika un produkti, kas nebojājas. Lielākā daļa starptautisko sūtījumu tiek nosūtīti uz Vāciju, ASV un Somiju.

"Agrāk privātpersonas savus sūtījumus, kas adresēti ārpus Baltijas valstīm, varēja sūtīt tikai no pasta nodaļas vai izmantojot ievērojami dārgākos kurjerpakalpojumus. Šobrīd esam raduši iespēju šo pakalpojumu nodrošināt arī no pakomātiem, kas daudziem cilvēkiem ir primārā izvēle paciņu nosūtīšanai un saņemšanai. Līdz ar to starptautisko sūtījumu pakalpojumi kļūst arvien pieejamāki gan biznesam, gan privātpersonām," norāda "Omniva Grupas" valdes loceklis un komercdirektors Gusts Muzikants.

Jau šobrīd Baltijas valstīs e-komercijas apjomi ir palielinājušies, un parādās arvien vairāk uzņēmumu, kuru klienti atrodas Eiropā vai ārpus tās robežām. Ļoti bieži šie uzņēmēji kā pārdošanas kanālus izmanto globālas e-komercijas platformas ("Amazon", "Ebay", "Etsy", "Vinted" u.c.).

Muzikants informē: "Šogad vien plānojam ieguldīt aptuveni 3 miljonus eiro klientu pašapkalpošanās platformu un citu digitālo risinājumu attīstībā, lai piedāvātu ērtāku lietošanas pieredzi gan tiešsaistē, gan mobilajā telefonā."

Lai nosūtītu starptautisku sūtījumu pakomātā, tas vispirms jānoformē "Omniva" e-pašapkalpošanās platformā "mana.omniva.lv" un pēc tam jānosūta no attiecīgā automāta.

Seko "Delfi" arī vai vai Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!