Foto: DELFI

AS "Swedbank" IT sistēmu darbība ir atjaunota. Darbojas gan maksājumu kartes, gan internetbanka, gan bankomāti un bankas klientu apkalpošanas zvanu centrs. Jāatgādina, ka ceturtdienas, 7. marta, pēcpusdienā uz laiku bija paralizēta Latvijas lielākās bankas "Swedbank" darbība.

Bankas pārstāvis Jānis Krops norāda, ka "Swedbank" IT sistēmu darbība ir atjaunota. Darbojas gan maksājumu kartes, gan internetbanka, gan bankomāti un bankas klientu apkalpošanas zvanu centrs.

Jāatgādina, ka uz laiku nedarbojās ne bankas bankomāti, ne internetbanka, ne mobilā aplikācija, tāpat nebija iespējams sazvanīt klientu apkalpošanas centru. Nestrādāja arī bankas mājas lapa. Krops skaidroja, ka tā ir tehniska problēma, un noteikti tā nav finanšu problēma.


Finanšu un kapitāla tirgus komisijā portālam "Delfi" skaidro, ka "Swedbank" saskārās ar "tehniskām ķibelēm" bankas sistēmās. "Svarīgi apzināties, ka šī tehniskā ķibele bankas sistēmās nav nekādā veidā saistīta ar klientu līdzekļu drošību. Banka strādā normālā ikdienas režīmā. Cēlonis nav ārējs uzbrukums. Risinājums jau rasts. Mēs kā uzraugs esam saziņā ar banku un sekojam situācijai, arī CERT ir sadarbības režīmā. Banka klientus operatīvi informē visos saziņas kanālos," apstiprināja banku uzraugs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!