Foto: Publicitātes foto

Maksātnespējīgās "Latvijas Krājbankas" administrators "KPMG Baltics" ir pārcēlis Krājbankas biroju un pēdējo klientu apkalpošanas centru no J.Daliņa ielas 15 uz Ganību dambi 17a.

Līdzšinējās telpas, kas ir "Snoras" bankas īpašums, vairs nav saimnieciski izdevīgas, jo ir samazinājies darbinieku skaits, kuri turpināja strādāt bankā pēc maksātnespējas procesa uzsākšanas, kā arī mainījies veicamo darbu apjoms un profils. Pārcelšanās uz mazākām un saimnieciski izdevīgākām telpām ļaus ietaupīt maksātnespējas procesa izdevumus, skaidro KPMG Baltics sabiedrisko attiecību konsultants Oskars Fīrmanis.

Klientu apkalpošanas centrs jaunajās telpās sāks strādāt 30.maijā. Tajā klienti varēs veikt darījumus ar sertifikātiem, saņemt sev pienākošos naudu par izsolē pārdotajiem vērtspapīriem, kā arī dažādas konsultācijas un izziņas.  

Šobrīd "Latvijas Krājbankā" vēl strādā 148 darbinieki, tostarp 22 atrodas bērnu kopšanas atvaļinājumā. Šie darbinieki nodarbojas ar kredītportfeļa dokumentu inventarizāciju un sagatavošanu pārdošanai, kredītu un klientu darījumu uzskaiti, uzraudzību, dokumentu un mantas inventarizāciju, bankas nekustamo īpašumu apsaimniekošanu u.c. darbiem.

 Krājbankas administrators no izsolēs realizētajiem aktīviem un kredītiem ir atguvis gandrīz 70 miljonus latu un tas ļāvis lielākajam bankas kreditoram Noguldījumu garantiju fondam atmaksāt 100 miljonus latu.

Kā ziņots, Rīgas apgabaltiesa 2012.gada maijā nolēma sākt "Krājbankas" bankrotu.

Bankrotu lūdza sākt "Krājbankas" administrators - revīzijas kompānija "KPMG Baltics" -, kas secināja, ka neviens no četriem saņemtajiem bankas sanācijas priekšlikumiem nav realizējams. Arī Finanšu un kapitāla tirgus komisija apstiprināja bankrota procedūru kā bankas maksātnespējas risinājumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!