Foto: AFP/Scanpix/LETA

Pasaules lielākās izklaides kompānijas "Disney" nule kā publicētajos pirmā ceturkšņa datos iezīmējas problēmas, kas jau bija manāmas video straumēšanas kompānijas "Netflix" un citu izklaides uzņēmumu aprīlī publicētajos pārskatos.

Martā "Bloomberg" rakstīja, ka populārāko straumēšanas oriģināldarbu vērtējumu skaits ir samazinājies par aptuveni 8% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Februāra pirmajā nedēļā desmit labāko oriģinālo filmu skatītāju skaits nokritās līdz zemākajam punktam kopš 2021. gada decembra. "Netflix" globāli zaudēja apmēram 8% abonentu.

Analītiķi lēš, ka augstā inflācija un nedrošība par nākotni pasaulē ietekmēs izklaides industriju un attiecīgi arī biržā tirgoto uzņēmumu akciju vērtību.

Pasaules lielākā izklaides kompānija "Disney", kā liecina tās publicētie dati, pirmo ceturksni noslēdza ar 21 miljarda apgrozījumu, kas ir par 13% vairāk nekā 2022. gada pirmajā ceturksnī. Lielākā daļa peļņas tika gūta izklaides parku segmentā, kas nodrošina 2,2 miljardu dolāru tīros ienākumus, savukārt tā satura sadaļā peļņa bija 1,1 miljards ASV dolāru. Pērn, neskatoties uz populāra un skatīta satura publicēšanu, straumēšanas serviss kompānijai radīja ievērojamus zaudējumus, kas šogad samazināti par vairāk nekā 20% – līdz 650 miljoniem dolāru.

Taču lielākas bažas rada fakts, ka uzņēmums zaudēja 3,6 miljonus savu tiešo straumēšanas pakalpojumu abonentu, samazinot "Disney+" kopējo abonentu bāzi līdz 157 miljoniem, raksta "Forbes". Daudz skatītāju zaudēts Indijā, bet arī vairāki simti tūkstošu amerikāņu ir atteikušies no pakalpojuma.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!