Foto: DELFI

Lidojumu kompensāciju pieprasījumu uzņēmums "Skycop", pamatojoties uz ES regulu 261/2004, pērn iesūdzēja Lietuvas tiesā "airBaltic", pieprasot izmaksāt lidojumu kompensācijas 385 pasažieriem par kavētu, atceltu vai virspārdotu lidojumu. Pēc garas un smagas cīņas uzņēmums panāca vienošanos, ka "airBaltic" izmaksās pieprasīto kompensāciju summu aptuveni 120 000 eiro apmērā. Savukārt "airBaltic" norādīja, ka ir uzsāktas izlīguma sarunas un kopējo summu šobrīd vēl nav iespējams noteikt. Šobrīd turpinās uzņēmuma tiesvedības pret "airBaltic" Polijā un Latvijā.

Šobrīd turpinās uzņēmuma tiesvedības pret "airBaltic" Polijā un Latvijā. Intervijā portālam "Delfi" advokāts Nerijus Zalecks (Nerijus Zaleckas), kurš tiesā pārstāvēja "Skycop" un pasažieru intereses, stāsta par aviopasažieru tiesību pārkāpumu niansēm Eiropas Savienībā, kā arī tiesvedību ar Latvijas nacionālo aviokompāniju "airBaltic".

"Skycop" ir lietuviešu jaunuzņēmums, kas reģistrēts Viļņā. Šobrīd uzņēmuma komandā strādā aptuveni 90 cilvēki. Tā ieņēmumu avots ir komisijas maksas no aviopasažieru atgūtajām kompensācijām par atceltiem, kavētiem utt. reisiem.

Saistībā ar kādām lietām (kavēšanos, reisu atcelšanu u. c.) ir visvairāk iesniegumu par "airBaltic" un aviosabiedrībām kopumā?

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!