Foto: Publicitātes foto

Saskaņā ar "1a" interneta veikala uzņēmumu grupas operatīvajiem datiem, Baltijas kopējais pārdošanas apjoms 2018. gada laikā sasniedzis 77 miljonus eiro, kas ir teju par 30% vairāk nekā 2017. gadā.

"1a" grupas uzņēmumi, kurā ietilpst interneta veikals Latvijā "1a.lv", Lietuvas interneta veikals "1a.lt", Igaunijas interneta veikals "1a.ee", arī pagājušajā gadā turpinājuši uzrādīt ievērojamu izaugsmi gan katrā valstī atsevišķi, gan visā Baltijā kopumā, un tas ļauj jau pārredzamā nākotnē par mērķi izvirzīt 100 miljonu eiro apgrozījuma sasniegšanu.

Interneta veikalu "1a" valdes loceklis Mareks Zuika uzsver, ka nonākšana Somijas uzņēmumu grupas "Kesko" sastāvā ļāvusi ne tikai būtiski paplašināt sortimentu, bet arī piegādes pakalpojumu daudzveidību, kas ir viens no svarīgākajiem pirkuma izdarīšanas aspektiem – jau šobrīd "1a" klienti savas iegādātās preces bez maksas var saņemt un atgriezt Liepājas, Daugavpils, Jelgavas un vienā no Rīgas "K-Senukai" veikaliem, bet tuvāko mēnešu laikā preču atgriešana un bezmaksas saņemšana būs pieejama pilnīgi visos "K-Senukai" veikalos Latvijā.

"Vērtējot aktuālās iepirkšanās tendences tiešsaistē, redzam, ka mainās arī patērētāju uzvedība internetā – aizvien vairāk mūsu veikali tiek apmeklēti no viedtālruņiem, tāpat kā izdarītie pirkumi. "1a" veikalus no viedtālruņiem apmeklē gandrīz puse mūsu klientu."

Apkopojot "1a" 2018. gada pirktāko preču kategorijas, tās bijušas mobilās ierīces jeb viedtālruņi, datortehnika, smaržas un kosmētika, sadzīves tehnika, mājsaimniecības preces, rotaļlietas un sporta preces.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!