Foto: Pixabay
Jau vairākus gadus bankas, kuru klientu bāzi lielākoties iepriekš veidoja nerezidenti, pēc veiktās klientu sijāšanas, cenšas atrast savu vietu piesātinātajā tirgū. Daļai izdevies savu stratēģiju īstenot un ieviest darbībā, bet citām šis process beidzies ar darbības pārtraukšanu.

Pēdējo 5 līdz 6 gadu laikā tirgū notikušas diezgan vērā ņemamas izmaiņas – lielākā daļa "nerezidentu" banku mainījušas nosaukumu, lai atbrīvotos no "vecās auras", pāris nācies slēgt, kāda atteikusies no darbības licences, bet dažām nācies arī maksāt sodus par pārāk lēnu transformāciju un trūkumiem darbībā.

Tiesa gan, aizvien viens no galvenajiem banku izaicinājumiem saglabājas ilgtspējīga ienākumu un izdevumu līdzsvara sasniegšana, pakāpeniski palielinot ieņēmumus, kas gūti jaunajos biznesa virzienos, taču tas neizdodas viegli, jo tirgus ir piesātināts, un "labos" klientus jau iepriekš sadalījušas lielās kredītiestādes.

Kā bankas spējušas iegūt vietējo klientu uzticību, kādi ir to rezultāti un nākotnes plāni, skaidro "Delfi Bizness".

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!