Foto: Publicitātes foto

Naktī no 19. uz 20. jūniju notiks daļas "Luminor" klientu, kuru konta numurā ir burti "NDEA", datu pārcelšana uz vienotu "Luminor" platformu. Tas attiecas uz aptuveni 23 000 klientu, kuriem jāņem vērā, ka mainīsies viņu konta numurs, maksājumu karte un internetbanka, portālu "Delfi" informēja bankā.

Līdz šim pakāpeniski jau pārcelti ap 70% šādu klientu datu Latvijā, un šis būs viens no pēdējiem un būtiskākajiem datu pārcelšanas posmiem.

"Luminor" banka ir izveidota, apvienojot "DNB" un "Nordea" banku Baltijas filiāles. Apvienošanas procesā daļa klientu dati tiek pārcelti uz vienotu "Luminor" platformu. Šo pāreju kopš 2019. gada banka veic pakāpeniski desmit posmos un plāno pabeigt šovasar.

"Līdz šim jau veiksmīgi un bez ievērojamiem starpgadījumiem esam pārcēluši ap 70% tādu klientu datus, kurus skar šīs pārmaiņas. Naktī uz 20. jūniju uz vienotu platformu pārcelsim vēl 23 000 klientu datus. Visus klientus, kurus skar datu pārcelšana, esam individuāli informējuši par šo procesu un detaļām, kas jāņem vērā," saka Luminor vadītāja Latvijā Kerli Gabrilovica.

Datu pārcelšana attieksies uz tiem klientiem, kuru Luminor konta numurs šobrīd satur burtus "NDEA" vai kas izmanto "Luminor|Nordea" internetbanku.

Šiem klientiem jāzina, ka līdz ar datu pārcelšanu, mainīsies konta numura pirmie astoņi simboli. Svarīgi par jauno konta numuru laicīgi informēt visas iesaistītās puses, no kā klients saņem maksājumus. Taču, ja līdz datu pārcelšanas brīdim klients to nav paspējis izdarīt, viņam nav jāuztraucas, jo vēl trīs mēnešus pēc konta numura maiņas visi maksājumi, kas veikti uz iepriekšējo konta numuru, tiks automātiski pāradresēti uz jauno konta numuru.

Jauno konta numuru klienti ir saņēmuši kopā ar jauno bankas karti, bet, ja to neizmanto, tad konta numuru var redzēt papildu ziņā internetbankā, e-pastā vai pasta vēstulē.

Tāpat bankas klienti saņems jaunu maksājumu karti, un tā kā tai jau jābūt saņemtai pa pastu, to varēs sākt izmantot jau 20. jūnija rītā. Jāņem vērā, ka pēc datu pārcelšanas visi klienti izmantos tikai "Luminor|DNB" internetbanku.

Pāris nedēļas pirms datu pārcelšanas klientiem tika nosūtīta īsziņa, lai atgādinātu, ka viņiem nepieciešams aktivizēt savu Smart-ID, kā arī laicīgi pieslēgties "LuminorIDNB" internetbankai, lai ar to iepazītos. "Šo visu klienti var veikt digitāli, pilnībā attālināti, sekojot norādījumiem, kas iekļauti paziņojumos par datu pārcelšanu," norāda bankā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!