Foto: LETA
"SEB banka" piektdien, 10. februārī, sāk pāreju uz jauno IT sistēmu, līdz ar to klientiem nebūs pieejami vairāki bankas pakalpojumi, tostarp internetbanka un maksājumu veikšana internetā, portālu "Delfi" informēja bankā.

Klientiem būs liegti šādi pakalpojumi:

  • Internetbanka (no piektdienas plkst. 16 līdz pirmdienas plkst. 6);
  • SMS banka (no piektdienas plkst. 16 līdz pirmdienas plkst. 6);
  • Maksājumi internetā, kur nepieciešama internetbankas autorizācija (no piektdienas plkst. 16 līdz pirmdienas plkst. 6);
  • Maksājumu kartes funkcijas (no svētdienas plkst. 22 līdz plkst. 23);
  • Maksājumu kartes 3D funkcijas (no pirmdienas plkst. 16 līdz otrdienas plkst. 9).

Sīkāka informācija par pakalpojumu pieejamību atrodama "SEB bankas" mājaslapā.

Banka aicina ikvienu jau šobrīd novērtēt minēto pakalpojumu nepieciešamību nedēļas nogalē un veikt rēķinu apmaksu.

Šajā nedēļas nogalē tās SEB bankas filiāles, kas atrodas tirdzniecības centros ("Alfa","Damme", "Spice", "Galleria Riga", kā arī Skanstes filiāle tirdzniecības centrā "Rimi Valdemārs") strādās konsultāciju režīmā, jo bankas pamatsistēma nebūs pieejama. Visas SEB bankas filiāles ierasto darbu atsāks pirmdien plkst. 9.

SEB bankas informatīvais tālrunis +371 26668777, kā arī Skype (SEB_Latvija) būs pieejami visu diennakti.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!