Foto: F64

Ņemot vērā epidemioloģisko situāciju valstī un rūpējoties par klientu, partneru un darbinieku veselību, ievērojot visus drošības un piesardzības pasākumus vīrusa izplatības ierobežošanai, no trešdienas, 30. septembra, "Citadeles" filiāles un klientu apkalpošanas centri pāriet uz darbu pēc iepriekšēja pieraksta, informē banka.

Klātienē būs iespējams pieteikties tikai tiem pakalpojumiem, kurus nav iespējams veikt attālināti. Lai pieteiktos klātienes apkalpošanai, nepieciešams zvanīt uz numuru +371 67010000.

Pirms pieteikties klātienes vizītei, banka aicina klientus noskaidrot, vai konkrētais pakalpojums nav pieejams attālināti – mājaslapā, internetbankā, mobilajā lietotnē vai attālinātajā filiālē.

"Citadeles" visās telpās ir pieejami dezinfekcijas līdzekļi, lielākajās filiālēs un reģionālajos centros pie ieejas ir izvietoti automātiskie bezkontakta roku dezinfektori, kā arī pastiprināta uzmanība tiek pievērsta ikdienas uzkopšanai, t. sk. regulāri dezinficējot visas saskarsmes virsmas. Savukārt visi "Citadeles" darbinieki ir nodrošināti ar papildu apdrošināšanu Covid-19 saslimšanas gadījumā.

Banka atgādina, ka klientiem filiālēs un klientu apkalpošanas centros būs arī turpmāk mutiski jāapliecina, ka klients nav bijis ārpus valsts pēdējo 10 dienu laikā; klientam nav bijis kontakts ar Covid-19 pacientu vai tā apkārtējiem cilvēkiem; klients jūtas labi un nav slimības pazīmju.

"Citadelei" Latvijā ir 22 filiāles, klientu apkalpošanas centri un konsultāciju centri, kā arī attālinātās klientu apkalpošanas filiāle jeb "Mākoņfiliāle".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!