Foto: LETA

Starptautiskais finanšu žurnāls "Euromoney" atzinis "Nordea" banku par labāko "Private Banking" pakalpojumu sniedzēju Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. Savukārt "Swedbank Private Banking" saņēma "Euromoney" apbalvojumu kā labākie Latvijā.

"Nordea" šo apbalvojumu saņem jau sesto gadu pēc kārtas, informēja "Nordea" bankas pārstāve Signe Lonerte.

"Esam gandarīti par šo sasniegumu, kas apliecina gan "Private Banking" darbinieku un vadītāju profesionalitāti, gan klientu apmierinātību ar sniegto pakalpojumu kvalitāti. Kā liecina jaunākie klientu apmierinātības pētījuma (Customer Satisfaction Index) dati, arī klientu novērtējums "Private Banking" servisam pērn ir audzis. Tāpat arī lepojamies ar 10 000 jaunu "Private Banking" klientu 2013.gadā," norāda "Nordea Wealth Management" vadītāja Guna Vaersteda.

"Esmu gandarīts par attīstību un panākumiem "Private Banking" Baltijas reģionā un Latvijā. Pērn "Private Banking" klientu skaits Baltijā pieaudzis par gandrīz 13%, savukārt kopējie ieņēmumi gada laikā palielinājušies par 19%. 2013.gads iezīmējis veiksmes stāstus arī "Private Banking" Latvijā, gada laikā pārsniedzot pieaugumu par 1000 klientiem un uzrādot līdz šim augstāko klientu apmierinātības vērtējumu - 95 no 100%," piebilst "Nordea" bankas "Private Banking" vadītājs Baltijas reģionā Māris Paeglis.

"Nordea" ir lielākā banka Ziemeļvalstu reģionā, kas īpaši turīgiem klientiem piedāvā "Private Banking" pakalpojumus. "Nordea" "Private Banking" pārstāv biroji 12 valstīs un apkalpo vairāk nekā 100 000 klientu Ziemeļvalstīs, Baltijā un visā Eiropā, pārvaldot aktīvus apmēram 191 miljarda eiro vērtībā. Kopš 2008.gada "Nordea" "Private Banking" pakalpojumi ir pieejami arī Latvijā.

Savukārt "Swedbank Private Banking" jau trešo gadu pēc kārtas saņēmis prestižo "Euromoney" apbalvojumu kā labākais individuālās apkalpošanas pakalpojumu sniedzējs Latvijā, paziņojumā medijiem informē "Swedbank".

"Saņemt augstu atzinību par paveikto no industrijas profesionāļiem vienu reizi ir liela veiksme, taču saņemt to trīs gadus pēc kārtas jau ir patiess apliecinājums mūsu komandas ilgtermiņa centieniem arvien doties uz priekšu, nodrošināt labāko servisa kvalitāti un, protams, veidot stabilas, savstarpējā uzticībā balstītas ilgtermiņa attiecības ar klientiem," paziņojumā medijiem norāda "Swedbank" valdes locekle Latvijā Irīna Pīgozne. Viņa pauž pateicību gan darbiniekiem, gan klientiem par kopīgo sasniegumu un apliecina, ka arī turpmāk "Private Banking" Latvijā turpinās iesākto dinamisko virzību pretī izcilībai ik niansē.

Apbalvojums kā labākajam individuālo apkalpošanas pakalpojumu sniedzējam šogad piešķirts arī "Swedbank Private Banking" Igaunijā.

"Euromoney" ir finanšu pakalpojumu žurnāls, kas katru gadu pasniedz balvas labākajiem "Private Banking" pakalpojuma sniedzējiem pasaulē. Savā vērtējumā "Euromoney" žūrija ņem vērā gan dažādus kvalitatīvus, gan arī kvantitatīvus rādītājus, tostarp tiek analizēti biznesa darījumu apjomi, peļņas rādītāji, attiecības ar klientiem un serviss.

Globālā līmenī šogad pētījumā pirmo vietu ieņem "UBS".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!