Kopš bankas "Citadele" darbības uzsākšanas informāciju medijos par jauno banku, tās vizuālo identitāti, idejām un vērtībām, ko tā pārstāv, ievērojuši 68% aptaujāto uzņēmēju, liecina pētījuma "Citadele Index" rezultāti, portālu "Delfi" informēja bankas pārstāve Inga Saleniece.

Visaugstāko atpazīstamību banka ieguvusi vidējo un lielo uzņēmumu vidū – informāciju par banku "Citadele" ir ievērojuši 85% vidējo uzņēmumu vadītāju un 76% lielo uzņēmumu vadītāju.

20% aptaujāto uzņēmēju atzinuši, ka banka "Citadele" ir sevi pieteikusi kā nopietnu spēlētāju banku sektorā, kamēr 53% uzskata, ka to šobrīd vēl ir grūti pateikt un jāgaida, kādi būs bankas darbības rezultāti. 42% aptaujāto uzņēmēju uzskata, ka tas, ka bankas akcionāri ir Latvijas valsts un Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības banka, nodrošinās tai veiksmīgu attīstību, kamēr 32% aptaujas dalībnieku drīzāk nepiekrīt šādam viedoklim, bet 26% uzņēmēju nevarēja sniegt noteiktu vērtējumu šajā jautājumā.

Atbildot uz jautājumu par virzienu, kādā būtu jādarbojas bankai "Citadele", vairāk nekā puse jeb 57% aptaujāto uzņēmumu norādījuši, ka bankai būtu jābūt plaša profila bankai, kamēr 24% uzskata, ka tai būtu jākoncentrējas uz mazo un vidējo uzņēmumu apkalpošanu, 13% - uz privātpersonu apkalpošanu, 7% - uz lielo uzņēmumu apkalpošanu, bet 6% uzskata, ka tai galvenokārt būtu jānodarbojas ar privātā kapitāla pārvaldīšanu.

Banka "Citadele" sadarbībā ar sadarbībā ar vadošo tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS turpina Latvijā pirmā lietišķās aktivitātes indeksa veidošanu, kas iepriekš bija pazīstams kā "Parex Index", informē Saleniece. Pētījuma pamatuzdevums ir iegūt vienotu indeksu, kas raksturotu Latvijas uzņēmēju subjektīvo vērtējumu ekonomiskajam stāvoklim valstī.

"Citadele Index" tiek aprēķināts, apkopojot un izvērtējot 750 dažādu nozaru un lieluma Latvijas uzņēmumu vadītāju aptaujas rezultātus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!