Foto: LETA

Traucējumi vairākos "Swedbank" nodrošinātajos pakalpojumos radušies saistībā ar iepriekšējā naktī veiktiem sistēmas atjaunināšanas darbiem, portālu "Delfi" informēja bankā.

"Swedbank" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs apstiprināja, ka saistībā ar iepriekšējā naktī veiktiem sistēmas atjaunināšanas darbiem ceturtdien no pulksten 16.33 līdz 17.37 vairākos "Swedbank" nodrošinātajos pakalpojumos radušies traucējumi.

"Aktivizējoties klientu plūsmai dienas laikā, diemžēl saskārāmies ar neprognozētām tehniskām problēmām klientu apkalpošanas sistēmās, kas negatīvi ietekmēja mūsu pakalpojumu pieejamību. Piesaistījām spēcīgākos tehniskos kolēģus Baltijas mērogā, kuri novērsa sistēmas kļūmes un šobrīd izstrādā uzlabojumus, lai situācija vairs neatkārtotos," portālu "Delfi" informēja Frolovs.

"Swedbank" pārstāvis apstiprināja, ka banka šobrīd ir atgriezusies pie ierastā darba režīma.

Arī Finanšu un kapitāla tirgus komisijā portālam "Delfi" skaidroja, ka "Swedbank" saskārās ar "tehniskām ķibelēm" bankas sistēmās. "Svarīgi apzināties, ka šī tehniskā ķibele bankas sistēmās nav nekādā veidā saistīta ar klientu līdzekļu drošību. Banka strādā normālā ikdienas režīmā. Cēlonis nav ārējs uzbrukums. Risinājums jau rasts. Mēs kā uzraugs esam saziņā ar banku un sekojam situācijai, arī CERT ir sadarbības režīmā. Banka klientus operatīvi informē visos saziņas kanālos," sacīja banku uzraugs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!