Foto: Paula Čurkste/LETA

Turpmāk visiem "Swedbank" klientiem, kuri aizmirsuši savas maksājumu kartes PIN kodu, būs iespēja to apskatīt bankas mobilajā lietotnē, informē banka.

Kā rāda "Swedbank" dati, pērnā gada laikā apmēram 18 tūkstoši iedzīvotāju uz kādu laiku vai pavisam ir aizmirsuši savas maksājumu kartes PIN kodu, un tas ir biežākais iemesls, kāpēc izvēlas pasūtīt jaunas kartes.

Apskatīt aktuālo maksājumu karšu PIN kodus "Swedbank" mobilajā lietotnē varēs neierobežotu skaitu reižu. Katrā apskates reizē būs nepieciešams autorizēties lietotnē no jauna, izmantojot "Smart-ID" vai kodu kalkulatoru. Maksājumu kartes PIN kods būs redzams 30 sekundes, un šajā laikā tas jāpaspēj iegaumēt vai arī jāautorizējas atkārtoti. Svarīgi atcerēties par savu datu drošību un pārliecināties, ka PIN kodu neredz citas personas.

PIN kodu apskates iespēja būs pieejama gan privātpersonu, gan uzņēmumiem izsniegtajām kartēm.

"Norēķini ar maksājumu kartēm kļuvuši par mūsu ikdienu, un tieši pandēmijas laikā karšu norēķini apsteidz pirkumus ar skaidru naudu. "Swedbank" saviem klientiem kopumā izsniegusi teju vienu miljonu norēķinu karšu. Taču redzam, ka nereti iedzīvotāji izvēlas pasūtīt jaunu karti, pirms esošās termiņa beigām, kam biežākais iemesls ir nevis esošās kartes nozaudēšana, bet tieši PIN koda aizmiršana. Tāpēc redzam, ka iespēja apskatīt PIN kodu mobilajā lietotnē ļaus ne tikai samazināt neērto situāciju skaitu, kad pēkšņi aizmirsta koda dēļ nevar veikt pirkumu, bet arī veicinās apzinātāku resursu izmantošanu," teic "Swedbank" Karšu atbalsta daļas vadītāja Liene Gasiņa.

Savukārt, ja esošais maksājumu kartes PIN kods šķiet sarežģīts un to regulāri gadās aizmirst, ikvienam ir iespēja to nomainīt jebkurā "Swedbank" bankomātā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!