Trešdaļa uzņēmumu (28,2%) saskārušies ar to, ka banka nav bijusi pretimnākoša nestandarta situāciju risināšanā, liecina sabiedriskās domas pētījumu centra “SKDS” un “Baltic International Bank” veiktā aptauja.
Tajā pašā laikā laikā 19% respondentu norāda, ka bankas pārstāvji ir ļoti atsaucīgi, bet 42,8% – diezgan atsaucīgi.
Saskaņā ar aptaujāto viedokli, visbiežāk bankas pārstāvji nav atsaucīgi kreditēšanas jautājumos (21,4%). Citas visbiežāk minētas grūtības ir saistītas ar pārāk augstām procentu likmēm un nodrošinājuma pieprasījumiem aizdevuma gūšanai (9%), kā arī to, ka banka nepiedāvā risināt jautājumus attālināti (8%).
Kopumā nozīmīga daļa jeb 82% uzņēmēju norādīja, ka ir apmierināti ar savas pamata bankas sniegto apkalpošanas līmeni (pilnībā apmierināti: 29%, drīzāk apmierināti: 53%), turpretī 14% nav apmierināti ar savas bankas pakalpojumu kvalitāti (pilnībā neapmierināti: 4%, drīzāk nav apmierināti: 10%).
Aptaujā piedalījās 750 respondenti, tostarp Latvijas uzņēmēji un uzņēmumu vadītāji. Dati liecina, ka 8% Latvijas kompāniju dibinātāju ir gatavi maksāt bankām vairāk par augstāku apkalpošanas līmeni.