Trešdaļa uzņēmumu atzīst, ka banka nav bijusi pretimnākoša nestandarta situāciju risināšanā
Foto: Pixabay

Trešdaļa uzņēmumu (28,2%) saskārušies ar to, ka banka nav bijusi pretimnākoša nestandarta situāciju risināšanā, liecina sabiedriskās domas pētījumu centra “SKDS” un “Baltic International Bank” veiktā aptauja.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Tajā pašā laikā laikā 19% respondentu norāda, ka bankas pārstāvji ir ļoti atsaucīgi, bet 42,8% – diezgan atsaucīgi.

Saskaņā ar aptaujāto viedokli, visbiežāk bankas pārstāvji nav atsaucīgi kreditēšanas jautājumos (21,4%). Citas visbiežāk minētas grūtības ir saistītas ar pārāk augstām procentu likmēm un nodrošinājuma pieprasījumiem aizdevuma gūšanai (9%), kā arī to, ka banka nepiedāvā risināt jautājumus attālināti (8%).

Kopumā nozīmīga daļa jeb 82% uzņēmēju norādīja, ka ir apmierināti ar savas pamata bankas sniegto apkalpošanas līmeni (pilnībā apmierināti: 29%, drīzāk apmierināti: 53%), turpretī 14% nav apmierināti ar savas bankas pakalpojumu kvalitāti (pilnībā neapmierināti: 4%, drīzāk nav apmierināti: 10%).

Aptaujā piedalījās 750 respondenti, tostarp Latvijas uzņēmēji un uzņēmumu vadītāji. Dati liecina, ka 8% Latvijas kompāniju dibinātāju ir gatavi maksāt bankām vairāk par augstāku apkalpošanas līmeni.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Baltic International Bank SKDS
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form