Foto: Publicitātes attēli
Ieguldījumu platforma "Twino Investments" uzsākusi savu pirmo pūļa finansējuma piesaistes kampaņu, dodot iespēju ikvienam kļūt par uzņēmuma akciju daļu turētājiem, informē uzņēmumā.

Potenciālajiem ieguldītājiem tiek piedāvāta iepriekšēja reģistrācija, kas nodrošinās prioritāru piekļuvi uzņēmuma akcijām ierobežotā apjomā, ļaujot ieguldīt pirms kampaņa kļūs pieejama plašākai sabiedrībai.

Piesaistītais finansējums tiks izmantots jaunu produktu un inovatīvu risinājumu izstrādei, un "Twino" ieguldījumu pakalpojumu darbības paplašināšanai Eiropā.

Finansējuma piesaistes kampaņas ietvaros "Twino" pirmo reizi uzņēmuma pastāvēšanas laikā piedāvās iespēju kļūt par ierobežota apjoma uzņēmuma akciju daļu turētājiem.

Kampaņa plašākai sabiedrībai būs pieejama mēneša beigās, bet ieguldītāji, kas būs izmantojuši iepriekšējās reģistrācijas iespēju, varēs veikt ieguldījumus pirmie prioritārās kārtas ietvaros. Piesaistītais finansējums tiks izmantots biznesa attīstībai un jaunu produktu izstrādei.

"Pagājušajā gadā saņemtā ieguldījumu brokeru sabiedrības licence ļauj mums kļūt par pilntiesīgu brokeru sabiedrību. "Twino" izaugsme ietver darbības un pakalpojumu paplašināšanu, piedāvājot ieguldīt visa veidu aktīvos vienuviet, t.sk. akcijās, obligācijās, CFD (cenas starpības līgumi), ETF (biržā tirgotie fondi), kriptovalūtā u.c. Katrs no tiem tiks piedāvāts ar "Impact score" funkciju, kas ļaus izvērtēt, atlasīt un plānot ieguldījumus, balstoties uz privāto pārliecību, stratēģiju un vērtībām," skaidro "Twino Investments" izpilddirektore Anastasija Oļeiņika.

"Twino" finansēto aizdevumu apjoms pārsniedz vienu miljardu eiro. "Twino" šobrīd apkalpo 58 000 klientus no vairāk nekā 30 valstīm.

"Lai gan privāto ieguldītāju skaits kopš 2020. gada ir dubultojies, to līdzdalība joprojām veido tikai 5 līdz 7% no Eiropas kopējā aktīvu tirdzniecības (trading) apjoma, salīdzinot ar ASV, kur šis rādītājs ir 25%, kas nozīmē lielu tirgus iespēju", savā redzējumā dalās "Twino" ieguldījumu platformas dibinātājs Armands Broks.

Gaidāmās aplikācijas mērķauditorija galvenokārt ir tūkstošgades paaudze jeb mileniāļi. Ieguldījumu sabiedrībām ir jāspēj piedāvāt risinājumi, kas atbilst jaunāko paaudžu pieprasījumam, uzskata uzņēmums. Mileniāļiem ir būtiskas jaunākās tehnoloģijas, ērtība un diversifikācija, tāpēc viņi dod priekšroku brokeru sabiedrībām nevis tradicionālo pakalpojumu sniedzējiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!