Foto: Kadrs no video

Ikgadējā ASV "Super Bowl" izcīņa ir nozīmīgs pasākums ne tikai sporta faniem, bet arī reklāmdevējiem - par 30 sekunžu reklāmas klipa parādīšanu sacensību 112 miljonu lielajai auditorijai jāmaksā 4,5 miljoni ASV dolāru, tādēļ jau tradicionāli uzņēmumi šim pasākumam gatavojas īpaši rūpīgi.

Arī šogad spēles starplaikos uzņēmumu reklāmas skatītājus gan smīdināja, gan iedvesmoja, gan izklaidēja.

Kā ziņots, par 49. "Super Bowl" izcīņas uzvarētājiem svētdien kļuva Jaunanglijas "Patriots" komanda, kas ar rezultātu 28:24 pārspēja Sietlas "Seahawks".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!