Foto: Publicitātes attēli
"Orkla Latvija" investējusi 1,2 miljonus eiro ražošanas procesu uzlabošanā, iegādājoties un uzstādot "Ādažu čipsu" ražotnē jaunu pakošanas automatizācijas iekārtu, portāls "Delfi" uzzināja uzņēmumā.

Robotizētā sistēma, kas sastāv no pieciem paralēlā savienojuma jeb "Delta" tipa robotiem, divām kastu formēšanas iekārtām un viena vākotāja, kopā automātiski formē kasti, sapako čipsu paciņas kastēs un uzliek vāku.

Kopš 2012. gada "Orkla Latvija" "Ādažu Čipsu" ražotne ir dubultojusi kopējos ražošanas apjomus. Gada laikā zīmoliem "Ādažu Čipsi" un "Taffel The Original Snacks" tiek saražotas vairāk nekā 5 000 tonnas kartupeļu čipsu un citu sāļo uzkodu.

Procesu modernizēšana un automatizācija, lai atbilstu mūsdienīgas ražotnes principiem, ir viens no lielākajiem projektiem šajā gadā "Ādažu Čipsu" ražotnē, jo pieprasījums pēc kartupeļu čipsiem ievērojami palielinās, kā arī "Orkla Latvija" ražo produkciju citiem "Orkla" grupas uzņēmumiem Skandināvijā, līdz ar to līdzšinējā ražošanas jauda bija nepietiekama. Jaunā, robotizētā sistēma veicina ne tikai jaudas palielināšanu, bet arī sekmē precīzāku ražošanas plānošanu, kā arī palīdz izslēgt kļūdu iespējamību ražošanas procesā.

Šis projekts īstenots ar Lauku atbalsta dienesta līdzfinansējumu, piesaistot Eiropas Savienības līdzekļus.

"Orkla Latvija" ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" un SIA "Orkla Foods Latvija", kuru kopējais apgrozījums 2018. gadā bija 116,1 miljons eiro.

"Orkla Latvija" pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu Čipsi", "Taffel the Original Snacks", "Pedro", "Spilva", "Gutta", "Everest", "Latplanta", "Abba" un citus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!