Foto: DELFI

Latvijas lidsabiedrība "airBaltic" paziņojusi, ka izveidota tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri un lidsabiedrību, kurā pasažieri var izsekot savai lidojuma laikā noklīdušajai bagāžai.

"Neskatoties uz to, ka mēs īpaši rūpīgi attiecamies pret pasažieru bagāžu un vairāk nekā 98% gadījumu tā droši un savlaicīgi sasniedz savu galamērķi, dažreiz bagāža var aizkavēties vai tikt sabojāta. Šādos gadījumos mūsu klientu serviss sniedz profesionālu aprūpi un dara visu nepieciešamo, lai bagāžu atrastu un piegādātu, kā arī atlīdzinātu pasažiera izdevumus," skaidro "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss.

Ar jaunā servisa palīdzību pasažieri var izveidot vai pārvaldīt pieteikumus un izsekot savu aizkavēto bagāžu pašapkalpošanās mājaslapā, kas atrodama šeit.

Jāatgādina, ka 2021. gada jūnijā lidostā "Rīga" apkalpoti 157,7 tūkstoši pasažieru, kas ir 2,8 reizes vairāk nekā gadu iepriekš un par 85,1 % vairāk nekā šā gada maijā. Kopējais lidojumu skaits jūnijā bija 3 116, kas ir divas reizes vairāk nekā gadu iepriekš, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati (CSP).

Jau trešo mēnesi pēc kārtas lidostā "Rīga" ir novērojams pasažieru skaita pieaugums, salīdzinot gan ar iepriekšējo mēnesi, gan to pašu mēnesi pirms gada. Aprīlī pasažieru apgrozījums pieauga par 18 reizēm, maijā – 8,3 reizes bet jūnijā – 2,8 reizes , salīdzinot ar 2020. gada attiecīgo periodu.

"airBaltic" ir akciju sabiedrība, kas dibināta 1995. gadā. Galvenais akcionārs ir Latvijas valsts ar 96,14% akciju, bet Larsam Tūsenam ar viņam pilnībā piederošu SIA "Aircraft Leasing 1" pieder 3,86%. "airBaltic" veic lidojumus ar 27 Airbus A220-300 lidmašīnām. 2020.gadā "airBaltic Corporation" strādāja ar 135,9 miljonu eiro apgrozījumu un gandrīz 278,3 miljonu eiro zaudējumiem pēc nodokļu nomaksas, liecina "Lursoft" pieejamā informācija.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!