Foto: LETA

Lai arī alus nozari būtiski ietekmē laikapstākļi, kas var ne tikai samazināt vai palielināt pieprasījumu, bet arī ietekmēt izejvielu pieejamību un cenas, tomēr 2020. gadā prognozējams stabils pieprasījums, sacīja AS "Aldaris" valdes locekla Sigita Ozola.

Viņa arī prognozēja tālāku ekskluzīvā alus segmenta izaugsmi.

"To veicina ne tikai pieaugošā sabiedrības interese par alus pasaules daudzveidību, bet arvien plašāks gan vietējo ražotāju, gan pasaulē atpazīstamu zīmolu pieejamības pieaugums. 2020. gada prognozes ir ar piesardzīgu optimismu," piebilda Ozola.

Tāpat "Aldara" valdes locekle norādīja uz konkurences palielināšanos darba tirgū, kas mudina ieguldīt darba apstākļu uzlabošanā un darbinieku motivēšanā.

Tāpat no uzņēmējdarbības viedokļa liels izaicinājums būs dažādas likumu un normatīvo aktu izmaiņas, kas gaidāmas tuvākajos gados.

"Svarīgi, lai starp publisko un privāto sektoru notiek komunikācija un būtu savstarpēja izpratne, kā viens vai otrs lēmums ietekmē uzņēmējdarbību. Pietiekami daudz lēmumi no valsts puses ir atbalstāmi, taču tiem ir jānotiek pakāpeniski un loģiski," atzina Ozola.

Jau vēstīts, ka "Aldaris" 2018. gadā strādāja ar 27,073 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 20,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi saruka par 76% - līdz 1,165 miljoniem eiro.

"Aldaris" ir Dānijas alus ražotāja "Carlsberg" grupas uzņēmums. "Carlsberg" kontrolē uzņēmumu "Baltic Beverages Holding". "Aldara" produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērienu, tostarp alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!