Foto: Shutterstock
2022. gadā alkoholisko dzērienu tirgū apjoms, kas bija nodots patēriņam Latvijā, bija palielinājies par 6,37%, gada pārskatā norāda alkoholisko dzērienu importētājs un vairumtirgotājs SIA "Liviko".

"Lursoft" pieejamais gada pārskats rāda, ka 2022. gadā SIA "Liviko" apgrozījums audzis par 14%, sasniedzot 44,71 milj. eiro. "Stabils uzņēmuma darbības rezultāts 2022. gadā tika panākts, pateicoties aktīvam un efektīvam pārdošanas komandas darbam. Covid-19 ierobežojumu atcelšana un tirdzniecības atsākšana HoReCa segmentā arī labvēlīgi ietekmēja pārskata gada pārdošanas rezultātus," norādījis uzņēmums. 2022. gadu vairumtirgotājs noslēdza ar 1,7 milj. eiro lielu peļņu pēc nodokļiem.

SIA "Liviko" izplata vairāk nekā 70 alkoholisko dzērienu veidus, kas tiek ražoti rūpnīcā Tallinā. Pazīstamākās tirdzniecības markas ir "Vana Tallinn" un "Crafter's London Dry Gin". Uzņēmums sadarbojas arī ar citiem partneriem un pasaules mēroga ražotājiem, piemēram, "Bacardi", "Martini" u.c.

"Lursoft" dati rāda, ka 1995. gadā reģistrētās SIA "Liviko" kapitāldaļu turētājs ir igauņu "Liviko". Pērn Latvijas uzņēmumā strādāja 49 darbinieki.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!