Foto: Foto Renārs Koris
Šī gada 1. jūnijā īpašā ceremonijā pasniegtas e-komercijas gada balvas labākajiem e-veikaliem Latvijā vienpadsmit dažādās kategorijās. Žūrijas vērtējumā par kopvērtējuma līderi un Grand Prix ieguvēju atzīts uzņēmums "VeloSock".

Tāpat noskaidrotas arī iedzīvotāju iemīļotākās iepirkšanās interneta vietnes, kā arī pasniegtas konkursa "E-komercijas zvaigzne 2022" sadarbības partneru simpātiju balvas. Konkursā žūrijas vērtējumā par līderi kopvērtējumā un Grand Prix ieguvēju atzīts uzņēmums "VeloSock", kuru pazīst velo entuziasti visā pasaulē, pateicoties tā ražotajam inovatīvajam produktam – velosipēdu pārvalkiem.

"VeloSock" apbalvots ar īpašu stikla kausu, ko izgatavojis latviešu mākslinieks un dizaineris Artis Nīmanis.

Sekojot pasaules tendencēm, šogad konkursā ieviestas trīs jaunas kategorijas - "Ilgtspēja", "Pieejamība" un "E-komercijas kampaņas". Kategorijā "Ilgtspēja" Zelta apbalvojumu saņēma uzņēmums "Burka". Uzņēmums "TestDevLab" veiktā pieejamības audita rezultātā Zelta apbalvojumu nominācijā "Pieejamība" saņēma interneta veikals "Es Mīlu Kafiju". Savukārt kategorijā "E-komercijas kampaņas" augstāko - Sudraba - novērtējumu saņēma "Bite" un "Pranamat".

Mazā biznesa kategorijā Zelta apbalvojumu saņēma uzņēmumi "Rain Sisters" un "Zelt", savukārt kategorijā "Ražotāji" visaugstāk tika novērtēts un Sudraba apbalvojumu saņēma pašmāju kosmētikas ražotājs "Madara Cosmetics". Kategorijā "Pakalpojumu sniedzēji" otro gadu pēc kārtas par labāko atzīts "Lulu".

Par labāko nozaru e-veikalu atzīts "VeloSock", savukārt kategorijā "Daudznozaru veikali" Sudraba vērtējumu saņēma interneta veikals 1A. Par izcilākajiem eksportētājiem atzīti "VeloSock" un "RainSisters". Zelta apbalvojumu kategorijā "Lietotnes" otro gadu pēc kārtas saņēma Wolt, savukārt kategorijā "Platformu veikali (marketplace)" uzvaras laurus plūca "Tree Sounds" un "Petit Babu".

"Gemius" pārstāvis pasniedza diplomus platformām, kas pētījuma rezultātā atzītas par
iedzīvotāju vidū populārākajām un ērtākajām. "Populārākā e-veikala" statusu ieguva
220.lv, savukārt, tautas balsojumā kā "Labākā pieredze" uzvarēja interneta veikals
"Liepkalni.lv".

Pasākumā portāla "Delfi" valdes priekšsēdētājs Konstantīns Kuzikovs pasniedza "Delfi" auditorijas simpātijas balvu - Erdmaņa radīto "Delfi Izcilības sfēra" balvu un 5000 eiro reklāmas kampaņai "Delfi" e-veikalam "Rūme".

Šogad labākie e-veikali visās kategorijās saņēma balvas, kuru kopējā vērtība ir 20 000 eiro.

"Delfi" jau ziņoja, ka šogad konkursā "E-komercijas zvaigzne 2022" saņemts 271 pieteikums no dažādām e-komercijas vietnēm Latvijā, no kuriem pirmajā atlases kārtā starptautiska žūrija noteica 50 labākos e-veikalus.

Konkursa iniciatori ir uzņēmumi "Printful" un "Omniva", un tā mērķis ir izcelt un godināt labākos Latvijas interneta veikalus, kam izdevies pārliecinoši uzmirdzēt savā sfērā, atspoguļot labo praksi un iedvesmot arī citus sākt pārdošanu digitālajā vidē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!