Foto: Pixabay
Uzņēmuma "H.A. Brieger" līdzīpašniece Anastasija Udalova, atdzīvinot iepriekš maksātnespējīgo kosmētikas ražotāju, atklājusi, ka saskaņā ar jauno īpašnieku plāniem trīs gadu laikā "Dzintaram" jākļūst par Baltijā lielāko kosmētikas ražotāju. Nozarē šos plānus komentē atturīgi, bet eksperti min vairākus faktorus, kas jāņem vērā, turpinot attīstīt leģendāro kosmētikas zīmolu.

Tostarp izskan arī vērtējums, ka izvirzītie mērķi nav sasniedzami.

Šā gada 8. janvārī tika veiktas izmaiņas Uzņēmumu reģistrā, mainot SIA "Dzintars Production" juridisko nosaukumu uz SIA "H.A. Brieger". Jāatgādina, ka kosmētikas ražotāja "H.A. Brieger" lielākais akcionārs ir Igaunijas industriālās ražošanas uzņēmums "Skinest Group", kam pieder 67% uzņēmuma "H.A. Brieger", savukārt 33% pieder uzņēmuma vadītājai Anastasijai Udalovai. Pagājušā gada septembrī kļuva zināms, ka AS "Dzintars" aktīvus par 5,5 miljoniem eiro iegādājies Igaunijas miljonārs Oļegs Osinovskis, kurš ir patiesais labuma guvējs "Skinest Group".

Tēls un jauni produkti

Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) Starptautiskā biznesa un ekonomikas katedras vadītājs Romāns Putāns, lūgts komentēt jauno "Dzintara" īpašnieku plānus, portālam "Delfi" vērtē, ka "mērķis kļūt par Baltijā lielāko kosmētikas ražotāju trīs gadu laikā nav viegls, bet tomēr sasniedzams, ņemot vērā gan esošo situāciju kosmētikas ražošanā Baltijā, gan arī AS "Dzintars" "kultūras" nozīmi Latvijā un Baltijā". 

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!