Foto: DELFI

SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (RNP), turpinot digitālo risinājumu ieviešanu ikdienas pakalpojumu sniegšanā, ieviesusi mūsdienīgu saziņas platformu, kur komunicēt ar pārvaldnieku. Virtuālais asistents Juris sniegs atbildes par kopības lēmumu pieņemšanu, norēķiniem, īpašumtiesību maiņu, reģistrēs avārijas pieteikumu vai nodrošinās saziņu ar klientu centru.

Tas ne tikai sniegs atbildes, bet arī reģistrēs un pieņems klientu iesniegumus, saka RNP valdes locekle Laila Keisele, uzsverot, ka uzņēmums ir pirmais nozarē, kurš piedāvā šādu risinājumu. "Līdz šim esam jau īstenojuši vairākas digitālas iniciatīvas, tās galvenokārt saistītas ar būtiski lielāku informācijas apjoma pieejamību vortālā e-parvaldnieks.lv," viņa klāsta.

Virtuālais asistents Juris ir RNP mājaslapā rnparvaldnieks.lv 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Šobrīd Juris vēl trenējas savā jaunajā amatā, atzīst RNP. Līdz šim projektā ieguldīti aptuveni 15 tūkst. eiro, taču vēl ir plānota tā attīstīšana un trenēšana, kam budžets vēl tiks precizēts.

Virtuālā asistenta izstrāde notikusi aptuveni 4 mēnešus, to palīdzēja radīt digitālo risinājumu jomas uzņēmums SIA "Tilde".

SIA "Tilde" valdes priekšsēdētājs Artūrs Vasiļevskis: "Pēdējos gados mākslīgais intelekts ir strauji attīstījies un sabiedrības ikdienā ienācis elpu aizraujošā ātrumā. Šķiet, ChatGPT sarunbota parādīšanās ir rosinājusi interesi un parādījusi lietotājiem, cik daudzveidīgos veidos varam izmantot šīs tehnoloģijas. Juris ir vēl viens piemērs, kā pielāgotas mākslīgā intelekta tehnoloģijas sarunbota risinājumā spēj nest praktisku pienesumu gan pakalpojuma sniedzējam, gan pakalpojuma saņēmējam."

SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" pārvaldīšanā ir ap 3850 dzīvojamās mājas/būves ar kopējo platību vairāk nekā 7,5 milj. m2.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!