ASV uzņēmums nopērk Latvijas jaunuzņēmumu 'Funderful'
Foto: LETA

ASV tirgus līderis studējošo piesaistē universitātēm un ziedojumu kampaņu izstrādē "Ruffalo Noel Levitz" iegādājies Latvijas jaunuzņēmumu "Funderful", informēja "Funderful" vadītājs Raimonds Kulbergs (attēlā).

Savukārt jaunuzņēmuma iegādes summu "Funderful" pārstāvji neatklāj.

"Funderful", kas piegādā universitātēm mākslīgajā intelektā balstītus komunikācijas rīkus, pārstāvji norādīja, ka četru gadu laikā universitātēm caur "Funderful" ir saziedoti vairāk nekā četri miljoni ASV dolāru (3,5 miljoni eiro), tostarp sadarbība ir ar Oksfordas koledžām, Kembridžas koledžu, Bērklijas un Džordžtaunas universitātēm, Londonas Biznesa skolu un ASV militāro Vestpointas akadēmiju.

"Funderful" dibinātājs un vadītājs Raimonds Kulbergs minēja, ka radīt mākslīgā intelekta risinājumu universitātēm un līdz ar to mainīt ASV tirgu jaunuzņēmuma komandai bija vērtīga pieredze. "Tā ir ļoti laba sajūta, apzināties, ka mūsu risinājums ir palīdzējis piesaistīt universitātēm miljoniem dolāru ziedojumus. Apvienojoties ar "Ruffalo Noel Levitz", "Funderful" palīdzēs attīstīt ASV universitātes un piesaistīt jaunus studentus," teica Kulbergs.

Savukārt "Ruffalo Noel Levitz" produktu stratēģijas vecākais viceprezidents Džošs Robertsons (Josh Robertson) sacīja, ka "Funderful" pievienošanās "Ruffalo Noel Levitz" palīdzēs modernizēt komunikāciju starp universitātes personālu, topošajiem un esošajiem studentiem, kā arī absolventiem un ziedotājiem.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka 2017. gadā "Funderful" strādāja ar 335 286 eiro apgrozījumu, kas ir divas reizes vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi saruka 2,7 reizes un bija 23 642 eiro. "Funderful" reģistrēts 2014. gada jūlijā, un tā pamatkapitāls ir 2800 eiro. Jaunuzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Kulbergs.

Latvijas jaunuzņēmums "Funderful" ievieš mākslīgajā intelektā balstītus komunikācijas risinājumus universitātēs un koledžās, lai sekmētu komunikāciju starp universitāšu personālu un studentiem, kā arī ziedotājiem. Tas palīdz palielināt studējošo skaitu un ziedojumu apmēru.

"Ruffalo Noel Levitz" ir ASV tirgus līderis studējošo piesaistē universitātēm un ziedojumu kampaņu izstrādē. Uzņēmums izmanto analītiskos datus un personalizētus iesaistes mehānismus digitālajā vidē, lai nodrošinātu pakalpojumus vairāk nekā 1900 koledžām, universitātēm un bezpeļņas organizācijām. Uzņēmums ir orientēts uz visu uzņemšanas un ziedojumu piesaistes dzīves ciklu - sākot ar to, ka studenti izvēlas sev piemērotāko augstākās izglītības iestādi un spēj absolvēt programmā, beidzot ar to, ka studenti atrod darbu izvēlētajā sfērā un iesaistās, lai atbalstītu nākamo paaudzi.

"Ruffalo Noel Levitz" lielākais akcionārs ir globāla izaugsmes kapitāla firma "Summit Partners".

Source

LETA

Tags

Jaunuzņēmumi
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form