Foto: Lauma Kalniņa/Svaigi.lv

Tēvs un dēli Lindemaņi ar zīmolu "Pilskalni" Lielvārdes novadā nodarbojas ar dārzeņu audzēšanu, pārstrādi un tirdzniecību. Nākotnes plānos ietilpst produkcijas piedāvājumus videi draudzīgā iepakojumā, ar kuru tiek cerēts iekļūt arī lielajos tirdzniecības tīklos, un arī ambiciozs mērķis – Latvijas lauksaimniekiem piedāvāt elektrotraktorus.

"Delfi Bizness" jūlijā kopā ar virtuālo tirgu "Svaigi.lv" viesojās vairākās zemnieku saimniecībās Latvijā, lai iepazītu uzņēmīgus lauksaimniekus.

Zīmolu "Pilskalni" attīsta tēvs Ervīns Lindemanis, kā arī dēli Roberts Emīls un Aleksis Pauls Lindemaņi. Ģimenes locekļi sadalījuši atbildības sfēras un katrs vairāk pievērsies savam darbības virzienam. Aleksis Pauls atbildīgs par dārzeņu siltumnīcu un tālākajiem plāniem šajā jomā, Roberts Emīls akcentu licis uz atklātos laukos augošajiem dārzeņiem, savukārt, tēvs attīstījis dārzeņu pārstrādi un iepakošanu. "Darbojamies ar vienu preču zīmi, kuru cilvēki ir pamanījuši un atpazīst," skaidro Aleksis Pauls Lindemanis.

Dēli stāsta, ka biznesa pirmsākumi meklējami laikā, kad tēvs uzsāka ziedu audzēšanu, vēlāk notikusi pievēršanās arī zemeņu biznesam, bet, reaģējot uz pieprasījumu pēc vakuumā iepakotiem dārzeņiem, uzsākta dārzeņu audzēšana plašās platībās un to pārstrāde. Kopumā tiek apsaimniekoti 40 hektāri zemes. "Pilskalni" sadarbojas arī ar citām vietējām Latvijas saimniecībām, lai nodrošinātu Latvijai raksturīgo dārzeņu sortimentu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!