Foto: EPA/Scanpix/LETA
Šis gads auto biznesā Latvijā bijis ar kritumiem un kāpumiem, kā arī dažādiem izaicinājumiem bagāts. Lai gan situācija tirgus dalībniekiem ir atšķirīga, to darbību būtiski ietekmējusi pircēju aktivitātes noplakšana un rūpnīcu darbības apturēšana.

Šis gads auto biznesā Latvijā bijis ar kritumiem un kāpumiem, kā arī dažādiem izaicinājumiem bagāts. Lai gan situācija tirgus dalībniekiem ir atšķirīga, to darbību būtiski ietekmējusi pircēju aktivitātes noplakšana un rūpnīcu darbības apturēšana.

"Martā un aprīlī cilvēki ļoti maz kustējās ārpus mājas un līdz ar to maz apmeklēja arī auto salonus, uz ielām bija tukšums. Šī situācija uzlabojās maijā, kad lēnām, ar mazākiem apjomiem tirdzniecība notika, taču jau jūlijā sāka trūkst automašīnu un tā tas turpinājās līdz pat rudenim," situāciju raksturo SIA "Norde", kas pārstāv auto zīmolus "Nissan", "Renault" un "Dacia", valdes loceklis Dainis Bremze. Viņš atzīst, ka neko veiksmīgu šogad auto tirdzniecības jomā nesaskata.

"Delfi" pēta, kā Covid-19 uzliesmojums Latvijā ietekmējis auto tirdzniecību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!