Foto: Jānis Salmanis
"Baltic Sotheby's International Realty" ir veicis pārstrukturēšanu un turpmāk Latvijā darbosies ar zīmolu "Latvia Sotheby's International Realty", ne tikai koncentrējoties uz Rīgas, Pierīgas un Jūrmalas "premium" tirgu, kas valstī ir pats aktīvākais, bet arī vairāk uzmanības veltot šādiem īpašumiem Latvijas reģionos, informē uzņēmums. Attēlā: "Latvia Sotheby's International Realty" īpašniece un vadītāja Ilze Mazurenko.

Pārstrukturēšanas rezultātā ir notikušas izmaiņas uzņēmuma īpašnieku struktūrā un vadībā – "Latvia Sotheby's International Realty" vienīgā īpašniece un vadītāja ir Ilze Mazurenko, bet "Baltic Sotheby's International Realty" turpina darboties atsevišķi Lietuvas un Igaunijas tirgū Vestarda Rozenberga vadībā. Tāpat "Latvia Sotheby's International Realty" turpina dalību "Sotheby's International Realty" nekustamā īpašuma franšīzes tīklā.

Pēc pārstrukturēšanas darbību "Latvia Sotheby's International Realty" turpina 15 nekustamo īpašumu tirgus speciālistu komanda, un to ir plānots stiprināt arī ar jauniem profesionāļiem. Zīmols "Latvia Sotheby's International Realty" īpaši izcels Latvijas "premium" īpašumu tirgu un ļaus sekmīgāk uz to fokusēties.

"Latvia Sotheby's International Realty" īpašniece un vadītāja Ilze Mazurenko norāda, ka pārstrukturēšana, izveidojot atsevišķu zīmolu ar fokusu uz Latvijas "premium" īpašumu tirgu, ir pārdomāts lēmums, kas vērsts uz turpmāko attīstību. Šīs pārmaiņas ir nepieciešamas, lai stiprinātu uzņēmuma izaugsmi tieši vietējā tirgū, kas ik gadu, pat neskatoties uz dažādiem izaicinājumiem, uzrāda stabilus izaugsmes rādītājus. Pandēmijas laikā cilvēki ir uzkrājuši līdzekļus un meklē ilgtspējīgus un drošus veidus, kā tos ieguldīt. Pašlaik nav pazīmju, ka aktivitāte Latvijas "premium" īpašumu tirgū varētu mazināties, tieši otrādi – pēc pandēmijas ierobežojumu mazināšanas darījumu apjoms strauji palielinājies.

Uzņēmums šī gada pirmajos sešos mēnešos Latvijā ir veicis par 64% vairāk "premium" īpašumu darījumu nekā attiecīgajā periodā pērn. Kopējā darījumu vērtība Latvijā šogad jau pārsniegusi 21 miljonu eiro, par 12 miljoniem eiro pārsniedzot attiecīgajā periodā pērn sasniegto apjomu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!