Baltijā darbību sācis digitālās tirdzniecības risinājumu sniedzējs 'Nielsen Brandbank'
Foto: Shutterstock

Digitālās tirdzniecības risinājumu sniedzējs "Nielsen Brandbank" ir nolēmis paplašināties Eiropā un uzsākt darbību Baltijas valstīs. Daudznacionālais uzņēmums ir uzsācis sadarbības līgumu slēgšanu ar lielākajiem mazumtirgotājiem reģionā, informē uzņēmums.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Sadarbojoties ar tādiem uzņēmumiem kā "Walmart", "Tesco", "P&G", "Unilever" un "Mars", "Nielsen Brandbank" Baltijā nodrošinās datu izveides un pārvaldības pakalpojumus, kā arī digitālo klāsta novērtēšanas un analīzes pakalpojumus. Šobrīd uzņēmuma klientu vidū kopumā ir 700 mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības uzņēmumu un 52,8 tūkstoši piegādātāji 39 valstu tirgos.

Saskaņā ar "Eurostat" datiem, kas publicēti šā gada martā, 27 Eiropas Savienības (ES) dalībvalstīs ar e-komerciju 2019. gadā nodarbojās 21% uzņēmumu. Lietuvā šādu uzņēmumu skaits bija lielākais reģionā un sasniedza 28%, Igaunijā - 17%, bet Latvijā - 12%. Šie ES e-komercijas dati vēl neatspoguļo Covid-19 pandēmijas ietekmi, kas pat nesagatavotus uzņēmumus piespieda salīdzinoši īsā laika periodā pāriet uz interneta vidi vai ievērojami paplašināt savu darbības sfēru.

"Nielsen Brandbank" Centrālās un Austrumeiropas biznesa attīstības vadītājs Lukašs Dzikovskis (Łukasz Dzikowski), norāda, ka Baltijas reģions izceļas ar savu potenciālu, īpaši Covid-19 pandēmijas fonā uzplaukušās e-komercijas dēļ. "Baltijas valstis ir viens no attīstītākajiem e-komercijas reģioniem Eiropā, tāpēc mūsu lēmums uzsākt savu darbību šeit ir likumsakarīgs solis. Turklāt liels skaits mūsu klientu eksportē savu produkciju uz Lietuvu, Latviju un Igauniju, kas mūs arī mudināja paplašināt savus pakalpojumus šajā reģionā. Pandēmija neapšaubāmi ir kļuvusi par katalizatoru tirdzniecības pārejai interneta vidē, tāpēc nepieciešamība pēc datu apstrādes un digitalizācijas ir īpaši liela vairumtirgotāju, mazumtirgotāju, kā arī ražotāju vidū," uzsver Dzikovskis.

Pēc Dzikovska teiktā, strauji mainīgais patēriņa preču sektors (FMCG) izjūt lielu nepieciešamību pielāgoties virtuālajai telpai un kļūt lietotājiem draudzīgākiem. Turklāt saskaņā ar tirgus pētījumu kompānijas "eMarketer" datiem, e-komercijas apjoms pasaulē šogad var pieaugt par aptuveni 13%.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

E-komercija Koronavīruss Covid-19 IKT nozare Eiropas Savienība Eurostat Mazumtirdzniecības apgrozījums Walmart
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form