Foto: Publicitātes foto

AS "Baltika Group" ir pieņēmusi stratēģisku lēmumu turpmākajā apģērbu izstrādes un ražošanas darbā koncentrēties tikai uz vienu apģērbu zīmolu – "Ivo Nikkolo", kas piedāvā apģērbus tikai sievietēm, informē uzņēmums.

Stratēģisku apsvērumu un nelielā pieprasījuma dēļ "Baltika Group" šobrīd izņem no sava produktu sortimenta "formal elegant" stila vīriešu apģērbu, un uzņēmums tirgos vīriešu apģērbu kolekcijas, pieejamas pēdējo sezonu, tomēr noteikti apsvērs iespējas nākotnē atgriezties pie vīriešu apģērbu ražošanas.

Jāatgādina, ka iepriekš "Baltika Group" pārziņā bija četri zīmoli: "Monton", "Mosaic", "Baltman" un "Ivo Nikkolo", kas ik gadu piedāvāja piecas līdz sešas sezonālās kolekcijas, bāzes kolekcijas, kā arī ierobežota daudzuma kolekcijas. 2019. gada nogalē uzņēmums uzsāka pārstrukturizāciju un izmaiņas esošā koncepta attīstībā. Tā rezultātā zem viena tirdzniecības zīmola tika apvienoti veikali "Monton" un "Mosaic", abu zīmolu kolekcijas bija pieejamas zem vienota "Monton" vārda. Savukārt iepriekš pārstāvētā zīmola "Bastion" svētku apģērbu līnijas un piegriezumi tika integrēti "Monton" kolekcijās.

Šobrīd "Ivo Nikkolo" zīmola galvenā dizainera amatā ir stājusies dizainere ar starptautisku darba pieredzi – Margota Vāderpasa. Viņa norāda, ka uzņēmuma mērķis ir padarīt "Ivo Nikkolo" par starptautisku zīmolu, piedāvājot to sākotnēji Baltijas un vēlāk arī Viduseiropas un Austrumeiropas tirgos. "Mēs piedāvājam apģērbu sievietēm, kuras augstu vērtē ērtumu, kvalitāti un stilīgu vieglumu. Jaunā kolekcija, kas daļēji parādīsies pārdošanā jau 2021. gada pavasarī-vasarā, bet pilnā apmērā būs pieejama rudens-ziemas sezonā, būs sievišķīgāka par līdzšinējām kolekcijām, tomēr arī uzsvērti mūsdienīga," teic Vāderpasa.

Tā kā vienota vizuālā koptēla veidošanā būtiska loma ir arī aksesuāriem, jo īpaši somām un apaviem, tad "Ivo Nikkolo" plāno pievērst šai produktu grupai lielāku uzmanību, un šie izstrādājumi galvenokārt tiks ražoti Itālijā.

Tāpat "Ivo Nikkolo" apģērbu dizainēšanas procesā un kopumā savā darbībā "Baltika Group" pievērsīs lielāku uzmanību modes industrijas sāpīgākajiem punktiem, piemēram, ilgtspējas nodrošināšanai. "Pirmkārt, mēs pievērsīsimies tam, ko radām, tas ir, produktam. Mūsu pirmais solis ir videi ievērojami draudzīgāku materiālu izvēle. Uz ilgtspējas nodrošināšanu vērstā koncepcija iekļauj arī to, ka mēs nevēlamies radīt vienkārši modernus izstrādājumus, bet gan tādu apģērbu, kas kalpos valkātājai gadiem ilgi," teic Vāderpasa.

Gan galvenā dizainere, gan "Baltika Group" vadītājs Flavio Perini norāda, ka uzņēmums neatbalsta ātrās modes biznesa modeli, kas bieži vien ir saistīts ar preču pārprodukciju. "Zīmola "Ivo Nikkolo" kolekcija būs mūsdienīga un moderna, tomēr mēs nepiedāvāsim apģērbu, kurā izmantotas aktualitāti ātri zaudējošas modes tendences. No ilgtspējības viedokļa ir būtiska gan produktu kvalitāte, gan laika gaitā nezūdoša estētiskā vērtība," precizē Perini.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!