'Blue Shock Race' šogad plāno saražot 200 elektrokartingus 2 miljonu eiro vērtībā
Foto: Publicitātes attēli

Liepājas uzņēmums SIA "Blue Shock Race" pērn būtiski audzējis pārdošanas apjomus, un arī šā gada plāni ir ambiciozi, portālam "Delfi" stāsta kompānijas dibinātājs un vadītājs Artis Daugins.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

2020. gadā uzņēmumam izdevies sasniegt ieņēmumus gandrīz viena miljona eiro vērtībā, kas ir trīs reizes vairāk nekā iepriekšējā gadā, un patlaban uzņēmums eksportē kartingus uz vairāk nekā 15 valstīm, tostarp, Austrāliju, Singapūru, Kataru, ASV un daudzām citām eksotiskām valstīm, uzskaita uzņēmuma vadītājs.

Patlaban "Blue Shock Race" īsteno projektu Katarā, kur jau izpildīti 70% no projekta, un kopš šis nedēļas sākuma notiek trases pielāgošana un tehniskā sagatavošana projekta atvēršanai publiskajiem apmeklējumiem.

"Blue Shock Race" uzvarēja konkursā, ko izsludināja viens no Kataras valsts akciju sabiedrības uzņēmumiem, un, piesakoties 9 pretendentiem, par labāko izvēli tika atzīts SIA "Blue Shock Race" piedāvājums. Galvenais pamatojums tam bija ātrā komunikācija jebkurā laikā, kas klientam lika saprast, ka jautājumi tiek risināti neatkarīgi no problēmas formāta, skaidro Daugins.

Kopējās projekta izmaksas ir nedaudz virs 300 tūkstošiem eiro, no kuriem 210 tūkstoši eiro ir "Blue Shock Race" produkcija un pakalpojumi no Latvijas, tai skaitā, kartingi, baterijas un uzlādes sistēmas, kā arī projektēšana.

"Šī noteikti ir karstākā vieta, uz kurieni "Blue Shock Race" līdz šim ir piegādājis elektrokartingus," saka Daugins.

Šogad uzņēmums pirmajās 45 dienās jau ir sasniedzis kopējo pasūtījumu apjomu, kas ir puse no pagājušā gada kopējā apjoma, uzstādot mērķi šogad saražot un piegādāt ap 200 elektrokartingu, kuru kopējā vērtība sasniegtu aptuveni 2 miljonus eiro. Taču tas ir tikai viens no uzņēmuma darbības virzieniem un šī gada mērķi ir ļoti ambiciozi, viņš saka, uzsverot, ka uzņēmumam ievērojami palīdzējuši arī daudzi investori un publiskās pūļa finansēšanas platformas.

Viens no panākumu faktoriem bijusi ātrā tirgus analīze un koncentrēšanās uz reģioniem, kuros ir nauda. "Mēs pārgājām uz individuālu pieeju pircējiem visā pasaulē un sākām pārdot specifiski un netipiski mūsu industrijai, kas mums ļāva pērn iekarot daudzas jaunas valstis un sasniegt nepilna miljona ieņēmumus," skaidro Daugins.

"Tāpat mēs praktiski neesam izmantojuši līdz šim nevienu publisko finansējumu un citus atbalstus, ne Eiropas Savienības naudu, ne valsts atbalstus, esam katru skrūvi radījuši ar pašu rokām un nopelnījuši paši, tas mums ir ļāvis izaugt nedaudz skarbiem, bet konkurētspējīgiem, līdz ar to straujas pārmaiņas neko nemaina kompānijas darbībā," norāda uzņēmuma vadītājs.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

ASV Liepāja
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form