Foto: Pixabay

AAS "BTA Baltic Insurance Company" Baltijā sadarbībā ar Igaunijas jaunuzņēmumu "DriveX" sāk piedāvāt uz mākslīgo intelektu balstītu risinājumu, kas palīdzēs klientiem veikt transportlīdzekļa stāvokļa fiksēšanu apdrošināšanas polises iegādes procesa laikā.

Šis risinājums 100% apmērā jau tiek piedāvāts un to izmanto "BTA" Igaunijas filiāles klienti, kuri iegādājas KASKO apdrošināšanas polises, savukārt tagad pakāpeniski tiek sākts piedāvāt arī "BTA" apdrošināšanas polišu pircējiem Latvijā. Tuvākajā laikā inovatīvais pakalpojums būs pieejams arī BTA klientiem Lietuvā.

"Risinājuma pamatā ir tehnoloģija, kas izstrādāta jaunuzņēmumā Igaunijā. "DriveX" ir uz mākslīgo intelektu balstīta automašīnu fotogrāfiju iesniegšana un atpazīšana, kas īpaši būs noderīga tiem BTA klientiem, kuri iegādājas KASKO polises. Iepriekš aicinājām klientus ierasties "BTA' Klientu darījumu centros vai vienojāmies par konkrētu vietu un laiku, lai mūsu speciālisti varētu piefiksēt reālo transportlīdzekļa stāvokli. Taču tagad "BTA" speciālists tikai nosūtīs saiti un klients pats sev ērtā laikā un vietā pēc sistēmā norādītajiem soļiem varēs veikt nepieciešamo foto fiksāciju, kas automātiski tiks importēta "BTA" sistēmā un pievienota attiecīgā klienta polisei," skaidro "BTA" valdes priekšsēdētāja vietnieks Oskars Hartmanis.

"DriveX" no klienta uzņemtajām fotogrāfijām fiksēs automašīnas numura zīmi, transportlīdzekļa izskatu, pārliecināsies par bilžu kvalitāti un reģistrēs datumu un laiku, kad tas izdarīts. Turklāt klientam būs iespēja pārskatāmi un vienkārši redzēt, ko un kā nepieciešams nobildēt.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!